Золотоноша може стати першим містом Черкащини без білбордів.
Про розповідає “Суспільне”.
Торік у населеному пункті демонтували 10 рекламних бордів, нині залишився тільки один. Конструкція стоїть протягом 15 років, а реклама на ній змінюється що два місяці.
– Мені не подобається цей щит, хотілося б, щоб прибрали всі. Вони не потрібні. Це небезпечно, тому що вітер може зламати і привалити будь-кого. Місто буде красивішим без них, – розповіла місцева жителька Тетяна Гавриленко.
На піших прогулянках такі щити не заважають, а під час кермування оголошення відволікають, запевняє водій Віталій Ілляшенко.
– Такі білборди заважають руху, відволікають, не потрібні вони. Вони стоять попід дорогою, ніколи не знаєш, куди звернеш, – додав водій.
Вирішили демонтувати рекламні щити, бо вони небезпечні та громіздкі.
– Демонтаж відбувався поступово. Частину, що були встановлені незаконно, знімали відповідно до рішень і з частиною достроково припинили договори, – зазначив головний архітектор Золотоноші Ігор Веснін.
За його словами, за останні три роки знесли 20 таких конструкцій. Один рекламний щит залишився в місті, бо ще діє договір на оренду ділянки, яку уклали п’ять років тому. Його демонтують у липні цього року.
– На жаль, міцність конструкції перевірити неможливо. Наскільки вона безпечна зараз. Сказати це дуже важко. А вона стоїть поряд із дорогою та поряд із тротуаром, – додав Ігор Веснін.
Утім міська влада обіцяє не залишати підприємців без реклами: розміщувати оголошення їм пропонують на сучасних конструкціях – сітілайтах у спеціально відведених місцях.
За словами адміністратора рекламного агентства Ігоря Соколенка, сітілайти давно є альтернативою білбордам в європейських містах.
– Маємо новітній дизайн сітілайтів, вони добре освітлюють вночі, також не несуть загрози ні пішоходам, ні водіям, – пояснив рекламник.
Немає значення у якому форматі, аби рекламу повністю не заборонили, такої думки власник будівельної крамниці Андрій Романенко.
– Я раніше розміщував рекламу на білбордах. Реклама повинна працювати. Реклама – це рушій торгівлі. І в якому вона новому форматі зараз переходить нас влаштовує. Головне, аби її не скасовували, – зауважив бізнесмен.
Бюджет Золотоноші на 2021 рік – 300 мільйонів гривень, повідомив міський голова Віталій Войцехівський. Торік за оренду ділянок для білбордів отримали 25 тисяч гривень, тому відсутність такої реклами на економіку міста не вплине.