Золотоноша бореться з білбордами. Залишився один рекламний щит

Фото: “Суспільне”

Золотоноша може стати першим містом Черкащини без білбордів.

Про розповідає “Суспільне”.

Торік у населеному пункті демонтували 10 рекламних бордів, нині залишився тільки один. Конструкція стоїть протягом 15 років, а реклама на ній змінюється що два місяці.

– Мені не подобається цей щит, хотілося б, щоб прибрали всі. Вони не потрібні. Це небезпечно, тому що вітер може зламати і привалити будь-кого. Місто буде красивішим без них, – розповіла місцева жителька Тетяна Гавриленко.

На піших прогулянках такі щити не заважають, а під час кермування оголошення відволікають, запевняє водій Віталій Ілляшенко.

– Такі білборди заважають руху, відволікають, не потрібні вони. Вони стоять попід дорогою, ніколи не знаєш, куди звернеш, – додав водій.

Фото: “Суспільне”

Вирішили демонтувати рекламні щити, бо вони небезпечні та громіздкі.

– Демонтаж відбувався поступово. Частину, що були встановлені незаконно, знімали відповідно до рішень і з частиною достроково припинили договори, – зазначив головний архітектор Золотоноші Ігор Веснін.

За його словами, за останні три роки знесли 20 таких конструкцій. Один рекламний щит залишився в місті, бо ще діє договір на оренду ділянки, яку уклали п’ять років тому. Його демонтують у липні цього року.

– На жаль, міцність конструкції перевірити неможливо. Наскільки вона безпечна зараз. Сказати це дуже важко. А вона стоїть поряд із дорогою та поряд із тротуаром, – додав Ігор Веснін.

Фото: “Суспільне”

Утім міська влада обіцяє не залишати підприємців без реклами: розміщувати оголошення їм пропонують на сучасних конструкціях – сітілайтах у спеціально відведених місцях.

За словами адміністратора рекламного агентства Ігоря Соколенка, сітілайти давно є альтернативою білбордам в європейських містах.

– Маємо новітній дизайн сітілайтів, вони добре освітлюють вночі, також не несуть загрози ні пішоходам, ні водіям, – пояснив рекламник.

Немає значення у якому форматі, аби рекламу повністю не заборонили, такої думки власник будівельної крамниці Андрій Романенко.

– Я раніше розміщував рекламу на білбордах. Реклама повинна працювати. Реклама – це рушій торгівлі. І в якому вона новому форматі зараз переходить нас влаштовує. Головне, аби її не скасовували, – зауважив бізнесмен.

Бюджет Золотоноші на 2021 рік – 300 мільйонів гривень, повідомив міський голова Віталій Войцехівський. Торік за оренду ділянок для білбордів отримали 25 тисяч гривень, тому відсутність такої реклами на економіку міста не вплине.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *