10 запитань. Містян опитують щодо туристичного бренду Черкас

Відділ промоції міськради проводить опитування щодо того, як жителі Черкас сприймають своє місто.

Взяти участь у ньому містяни зможуть протягом місяця, заповнивши форму за цим посиланням: https://forms.gle/3Dno7mYhjmFa8bCj6.

Про що питають?

В опитувальнику учасник відповідає на базові питання щодо віку, статі, а також роду зайнятості.

Опісля – оцінює Черкаси за різними критеріями. Зокрема, містян просять охарактеризувати місто кількома епітетами, оцінити параметри туристичної привабливості Черкас, зазначити, що вважають символом рідного міста.

Також у містян запитують, які асоціації у них викликає назва «Черкаси» і що є приводом для гордості за рідне місто.

Загалом у переліку – 10 запитань.

Як використовуватимуть?

Результати опитування у мерії обіцяють використати під час напрацювання концепції позиціонування Черкас.

– Бренд, як відомо, це не просто логотип, це ідея, яка об’єднує жителів міста. Він потрібен місту для усвідомлення своєї унікальності. Власне, завдяки цьому опитуванню ми хотіли б разом із жителями визначити виняткові характеристики нашого міста, його ключові переваги, зрозуміти загалом хто ми зараз є і до чого нам рухатися, – розповідає в коментарі “18000” керівниця відділу промоції Марина Пустовгар.

Вона зазначає, що опитування онлайн – лише перший етап. Вирішили почати з нього, оскільки коштів на брендинг міста в бюджет нині не закладено. Серед планів – проведення більш грунтовного опитування методом face-to-face, а також опитування жителів інших регіонів. Останнє дасть змогу зрозуміти, як сприймають наше місто за його межами, які емоції Черкаси залишають у людей.

Що було раніше?

Ідея створення бренду міста – не нова. Так, у 2012 році подібне дослідження уже проводили з ініціативи колишнього мера Черкас Сергія Одарича. Тоді в місті працювало комунальне підприємство “Туристично-інформаційний центр”.

Тоді в місті провели конкурс “Ідея туристичного бренду міста Черкаси”. На адресу організаторів надійшло понад 60 оригінальних ідей. За підсумками змагання переможцем визнано Сергія Сагадєєва.

Автор зобразив місто в єдності трьох елементів – лісу, води і позитивних емоцій.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП
коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *