6 та 7 жовтня Служба автомобільних доріг у Черкаській області оголосила закупівлю послуг з експлуатаційного утримання доріг області у 2023 році.
Відповідна інформація містить у системі “Прозорро”.
Послуги мають надаватися з 1 січня 2023 року. При цьому закупівлю дорожники проводять як “спрощену”, що передбачає прискорений час на прийом та розгляд пропозицій, а також укладання договору та його публікацію. Крім того, потенційні учасники відповідних закупівель мають менше можливостей для захисту власних інтересів та оскарження рішень, що приймають замовники.
Потенційно у майже 327 млн гривень дорожники оцінили послуги, які мають надаватися на ділянках доріг, протяжністю у 126 кілометрів, а саме траси Р-9 – Канів-Кременчук (від Канева до Черкас) та М-06 Кременець-Софіївка.
У ще 354 млн гривень оцінено послуги на ділянках траси Р-10 Олександрівка-Бурякове та Р-9 від Черкас до Чорнобая.
Тендерною документацією вимагається наявність у майбутнього виконавця одного шнекороторного снігоприбирача, чотирьох дорожніх котків, однієї машини для нанесення дорожньої розмітки, крану, бульдозеру, самоскиду та іншої техніки.
Подання пропозицій триватиме до 17 та 18 жовтня, після чого відбудуться аукціони з визначення переможців та майбутніх підрядників.
З моменту повномасштабного вторгнення росіян до України 24 лютого черкаські дорожники перерахували на рахунки підрядників 132 млн гривень на різного роду послуги з експлуатаційного утримання дорожньої інфраструктури, що перебуває на балансі Служби автомобільних доріг у Черкаській області.
Найбільше коштів, майже 55 млн гривень, отримало уманське підприємство ШРБУ-48, що займається поточним утриманням ділянки автобану Київ-Одеса, що проходить Черкаською областю. Компанія афілійована із відомим дорожником Бахтіяром Сапаєвим, що за часів януковича очолював САД, а також нетривалий час керував безпосередньо Державним підприємством “Автомобільні дороги України”.
Детально про Сапаєва та його підприємство 18000 писав ТУТ.
Нагадаємо, цього року утримання доріг у районах області коштує трохи менше 50 млн гривень.
Долучайся до телеграм-каналу “Шо там у Черкасах?”. Оперативно повідомляємо про повітряні тривоги і першими повідомимо про нашу перемогу
1) Немає такого поняття, як “поточна експлуатація”, є “поточний ремонт” та “експлуатаційне утримання”. 2) Такого підприємства, як “Державне підприємство Автомобільні дороги України”. 3) Сапаєв ніколи не очолював ДП “Черкаській облавтодор”, натомість він керував Службою автомобільних доріг в Черкаській області та був радником, а потім заступником Голови Укравтодору. 4) Засновником Публічного акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”, назву якого, мабуть, переплутали, є Укравтодор.