У черкаських тролейбусах не можна буде розрахуватися готівкою, а під час тривоги вони продовжуватимуть рух. Всі нововведення починають працювати відзавтра, 1 липня.
Про це 18000 розповів начальник управління транспорту департаменту житлово-комунального комплексу Віталій Москаленко.
За його словами, тепер контроль за оплатою проїзду в тролейбусах буде виконувати приватна компанія. Пасажири повинні будуть пред’являти їм свої пристрої або квитки, а пільговики – документи.
Частина контролерів, які контролюватимуть оплату проїзду, – це колишні кондуктори.
– Контроль за оплатою буде проводити «Смарт-тікетс-технолоджі». Компанія, що виграла конкурс на впровадження системи. Вона буде робити контроль і набирати контролерів. Питання збору виручки і контролю повністю перекладається на них. Знаю, що певним кондукторам пропонували стати контролерами, – каже він.
Розплатитися готівкою у салоні буде неможливо.
– Заплатити готівкою у салоні не буде можливості. Треба скористатися терміналом “Маклаут”. Там є віконечко «Смарт-тікетс-технолоджі», там можна обрати автобус-тролейбус. І буде квиток з QR-кодом. Він дійсний протягом тижня, – додав Москаленко.
Водночас, за його словами, на сьогодні про впровадження «Картки черкащанина» поки не йдеться. Оскільки для її функціонування треба реєстр мешканців, а реєстри на час війни – закриті.
У мерії зазначають, що під час тривоги тролейбуси будуть продовжувати рух, а пасажирам буде надаватися можливість пройти в укриття.
– Тролейбуси будуть продовжувати рух. Під час оголошення тривоги, водії повідомляють пасажирам про тривогу. І вони пропонуватимуть охочим вийти в укриття (хто виходить, кошти не будуть повертатися), або продовжити рух, бо тролейбус їде до кінцевої зупинки, – сказав Москаленко.
Нагадаємо, відзавтра, 1 липня, вартість проїзду в тролейбусах зросте до 10 гривень. До цього майже від початку повномасштабної війни і до сьогодні вони їздили безкоштовно.
Чергове “законне” збагачення вельмишановного лисянського хлопака!!!! Транспорт комунальний – контроль приватної фірми??? Зашібісь!!! А як бути в такому випадку коли на моєму маршруті руху є декілька маршрутів тролейбусів (1,1а,7,7а,8р,10 і т.д.), а в мене квиток тільки на 1???
Хотілось би більш детально дізнатися як оплатити проїзд? Наприклад, телефон кнопочный, на карті грошей нема – куди бігти, де придбати квиток? Може треба було діяти послідовно: спочатку поставити спеціальні автомати для карт на кожній зупинці, потім роз’яснити як користуватися, а вже потім вводити платний проїзд. А не одягати труси через голову… 🙈
А почему вдруг теперь будет ездить во время воздушной тревоги? Что изменилось? Тип бомб? Или пока бесплатно было, то сила бомбежки зашкаливала, а как стали за денежку, то и тревога вроде как уже и не тревога?
Троллейбус будет двигаться в троллейбусный парк.а не по маршруту.
Троллейбус двигается до конечной, т.е. по маршруту. Читайте внимательнее.
Мені, наприклад, підходить 3 номери тролейбусу, їде один із підходящих для мене, а талончика саме на цей номер тролейбусу немає, а тролейбус майже пустий. Я чекаю на той тролейбус, на який у мене куплений талончик, а він повний пасажирами… Що ви думали перед тим, як це впровадити жахіття, навіщо створювати натовп? Потім ви бачили, на якій відстані один від одного у тролейбусах розміщені прилади для оплати проїзду? Цих приладів небагато і до них при великій кількості пасажирів просто без сторонньої допомоги не добратися: тоб-то я віддам свій смартфон чи банківську карточку “дяді Петі” чи “тьоті Маші”, а може взагалі незнайомій особі, яка почувши раптом повітряну тривогу швидко вигде з тролейбусу чи автобусу (наприклад) і від страху забуде, що забрала чужу дорогу річ з собою…
Должен быть кондуктор подходить ко мне обелечиватт а не я искать где купить билеты и тратить свое время это очень неудобно!
Далее частная компания не имеет права проверять у меня оплачен ли проезд и штрафовать только гос Компания.
Как это деньги не будут возвращаться во время тревоги это нонсенс
Що робити людині, яка дуже рідко буває в Черкасах?Де придбати одноразовий квиток і як?
Тепер в тролейбусах не так і вигідно їздити,ще й оплата незручна…маршрутки тепер трохи підзароблять грошенят…краще в маршруткі заплатить 13 гривень чим морочиться з електронним квитком за 10
кому війна а кому…
Як зрозуміти – квиток придбали на 7 днів, а використано тільки 5 поїздок? Може треба щоб квиток був дійсний на 7 днів на протязі місяця.
Пустить тролейбус маршрутом , район Д , Сурикова дуже незручно добиратися на роботу
А в Киевском метро то же такие новвоведения грядут: покупаешь желный талончик-едешь по красной ветке метро, зеленый талончик-по синей ветке, а вдруг стало плохо, бомбят рашисты и нужно пересесть на зеленую ветку, а талончика в точечку нет- не повезло…
я можу доіхати до роботи на ТРЬОХ номерах тролейбусу! якщо квиток взяв на один маршрут , а підьіхав другий, що ще квиток придбати? а не дуже жирно? Чому квиток діє тільки тиждень? ,а не хоча би календарний місяць? якщо не аикористав квиток , як повернути гроші? Дуже у аас непродумане рішення?!!!!!
Чому на міському КОМУНАЛЬНОМУ транспорті контролем та грішми завідує ЯКАСЬ приватна фірмочка? це пряме збагачення і корупція!!!!
Моя сім’я і сусіди проти таких нововведень: не повинно бути ніяких комерційних компаній. У нас єдиний державний транспорт і все має обслуговуватись і всі кошти повинні йти на державний тролейбусний парк, а не комусь в кишеню.
Не продумана зовсім система оплати, у багатьох людей є кнопочні телефони, багато доїздить кількома видами транспорту.
Спочатку все продумайте, візьміть досвід інших країн і лише тоді вводьте щось.
Покажіть, навчіть по місцевому телебаченню як це робиться.
Не думайте про приватників, хватить гріти свої кишені.
Більшість коментарів слушні.Булоб добре, якби їх почули , зробили висновки.
Делается очень просто и УДОБНО, для пассажира: в магазине на кассе приобретается карточка для городского транспорта с колличеством поездок и пассажир прикладывает эту карточку к валидатору( прибору).
Удобно для людей без смартфонов.
А для продвинутых оплата через смартфоны, часы смарт.
А ещё систему стоит опробовать месяц, чтобы люди привыкли, поняли как это работает.
Та тут не про те йде річ в глобальному плані. Вони не мають права робити так. В законах прописано, що повинна бути готівкова і безготівкова оплата. Все. Тут прямі порушення наших прав як споживачів. Висновок це просто не вестись, і заходити як раніше, так десь прийдеться сваритись. Яке має право приватна кампанія перевіряти у мене квитки, з нею не був заключений договір у нас. Тролейбус це комунальна служба. Ключове слово комунальна. Тут зрозуміло, що ведуть до цифровізації всього. Якщо люди проковтнуть і будуть далі мовчати, то далі будуть контролювати абсолютно все, навіть в магазин будемо ходити по дозволу. Жесть просто, не ведіться, це все протизаконно.
З якого дива збір коштів проводить приватна компанія?
По терміналу не зрозумів – на фото показано, що потрібно вказати маршрут. Навіщо? Хіба у нас різна вартість на різних маршрутах, чи різні компанії обслуговують різні тролейбусні маршрути?
Цікаво, а чому кредиткою з чіпом неможливо розрахуватись? Що, бігти відкривати дебетову, чи що? Якось через одне місце зроблене.
1. Квиток має бути без терміну використання та прив’язки до номера маршруту
2. Повинна, в найкоротші терміни, введена смарт-карта, що поповнюється, для оплати поїздок із системою знижок прив’язаної до суми поповнення (кількості поїздок)
3. Збільшено кількість валідаторів у тролейбусах. Визначається в такий спосіб. До мерії підганяється порожній тролейбус. До нього заходять 100 чиновників. Мер заходить останнім на передні двері, а представник компанії установників валідаторів на задні і намагаються сплатити за проїзд. І одразу стає зрозумілим скільки і де ще мають стояти валідатори.
4.Корупційна складова схеми, за якою гроші проходять через приватну компанію – тема для прокуратури.
Згоден
Пустить будласка тролейбус маршрут; район Д , вул. СУРИКОВА , ДОБИРАТИСЯ НА РОБОТУ двома транспортами незручно и дорого!!!
Більшого маразму в такий час не могли придумать???
Божевілля якесь!!!
Необдумано
согласен со всеми тупоголовые и не такое придумают
Що за дискримінація гривні?