Черкаська міська рада не затвердила програму розвитку міського електротранспорту на 2022–2025 роки. Її зняли і відклали на доопрацювання на один місяць.
Згідно з проєктом програми, на цей період «Черкасиелектротранс» просив 1,5 мільярда гривень.
Депутат міськради Павло Карась попросив спочатку розглянути проєкт програми виконавчим комітетом.
- Безпрецедентна сума проєкту! Без системи електронного квитка, контролю трафіка неможливо адекватно говорити про якість роботи «Черкасиелектротранс». Скільки грошей реально зібрали за вчора – не знає ніхто, просять, щоб було тролейбусів більше, а скільки їх потрібно – не знає ніхто, – обурився Карась.
Депутат міськради Сергій Шмиголь зазначив, що у програмі не враховано облік пільговиків, а також створення системи електронного квитка, а також ініціював створення єдиної програми розвитку міського громадського транспорту.
Слово взяв і активіст Павло Мосійчук.
- У програмі розвитку електротрансу немає нічого про розвиток: немає капітальних ремонтів тролейбусів, немає прокладання нової мережі по вул. Гагаріна, також у програмі є дуже багато питань до ремонту аварійних опор – вона не закриває цю потребу. Програму потрібно доопрацювати, – зазначив Мосійчук.
Також новини «18000» є в Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.


