7 червня Служба автомобільних доріг в Черкаській області уклала договір на експулатаційне утримання доріг держзначення на штучних споруд на них. Вартість угоди – 196,9 мільйонів гривень.
Інформація про це розміщена на порталі «Дозорро».
Йдеться про дороги М-05 Київ-Одеса км 143+009 – км 237+089 та М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький –Знам’янка км 518+697 – км 584+222.
Згідно з договором, дає гарантію на ліквідовані вибоїни терміном 1 рік, дорожню розмітку – 6 місяців. Всі кошти будуть спрямовані із державного бюджету.
Техзавдання передбачає фрезування глибиною 50 міліметрів, улаштування дорожнього одягу, засипання промоїн і просідань, планування і укріплення узбіч, очищення водовідвідних канав, прибирання сміття з урн, прибирання туалетів та підземних переходів. Підрядник замінить щити дорожніх знаків, фарбує знаки, білить бордюри на зупинках автобусів, наносить розмітку, обслуговує відеокамери та налаштує відеосервер. У перелік послуг також закладено утримання мостів на дорогах, озеленення та ваговий контроль. Взимку підрядник надаватиме послуги із очищення доріг та нанесення протиожеледних матеріалів.
Тендер був розіграний між двома учасниками: ТОВ ШРБУ-48 з Умані та ТОВ “Автомагістраль-Південь” з Одеси. Дешевшу пропозицію подали перші.
У переліку документів ТОВ ШРБУ-48 вказує, що орендує абсолютну більшість необхідної техніки в земляків з ТОВ «Авангард». Воно також постачатиме і матеріали для роботи (ЩМА, бітум тощо). Для надання послуг ТОВ ШРБУ-48 готове залучити 30 працівників включно з директором.
“18000” раніше вже неодноразово писав про ТОВ ШРБУ-48.
Директором товариства є Руслан Губа, співвласниками Ігор Воткалюк, Руслан Губа і Бахтіяр Сапаєв (йому також належить ТОВ «Авангард»). Воткалюка, Сапаєва та Губу поєднує скандально відоме ПАТ “Уманьавтодор”, яке покинуло недобудованим міст у Запоріжжі і нині фігурує в низці кримінальних проваджень. Воткалюк працював там головним інженером, Губа був головою правління товариства, а Сапаєв – одним із власників.
З листопада 2017 року прокуратура розслідує злочинну схему за участі “Уманьавтодору” та “Авангарду”. Досудове слідство встановило, що загальна сума коштів, яка була знята готівкою та привласнена фактичними керівниками «Уманьавтодору» протягом 2016-2017 років складає 117 мільйонів гривень. Всі ці кошти надходили на рахунки товариства від служб автомобільних доріг у Київській, Запорізькій, Волинській та Полтавській областях.
Окрім того, ГУНП в Черкаській області розслідує ремонтні роботи ШРБУ-48 на місцевій дорозі Орадівка – Христинівка-Жашків-Корсунь-Шевченківський-Мошни-Сарни та на державній дорозі Т-02-02 Могилів-Подільський – Ямпіль – Бершадь – Умань через можливе завищення об’ємів виконаних робіт. Останнє засідання по цій справі відбулося ще в квітні 2018 року.