Протягом 2020 року видання «18000» наростило майже мільйон аудиторії, порівняно із 2019‐им. У 2020‐му матеріали видання прочитало 1,7 млн унікальних читачів. Вони переглянули 8,6 млн сторінок.
Середньодобова аудиторія нашого сайту – 10 тисяч читачів. Але траплялися новини, які менш ніж за день прочитало понад 110 тисяч людей.
Звісно, що топ‐темою минулого року була ситуація з COVID‐19. Щоденно ми висвітлювали всі статистичні показники та протягом кількох місяців – готували розлогу хроніку по ситуації в області, країні та світі. Усе – тільки з перевірених та офіційних джерел. За це команда видання отримала спеціальну відзнаку Нацспілки журналістів.
Також – ми першими з‐поміж регіональних колег відзняли репортаж із «брудної зони» Черкаської обласної лікарні. Охоплення відео – 82 тисячі глядачів. Водночас ми не концентрувалися лише на історії захворювань. Команда «18000» створила серію матеріалів та відеосюжетів «Антидоти COVID‐19». У ній ми розповіли п’ять історій про те, як бізнес та звичайні черкащани змогли перевернути й покращити своє життя. Власне, ці історії стали сторінкою України у світовому Pandemic Journal.
Безперечно, на нашому сайті було чимало політики. По‐перше, від самого старту нашого проєкту ми наголошували, що суспільно‐політична тематика буде пріоритетною для «18000», а по‐друге, 2020‐й – рік місцевих виборів. І цього разу ми писали не тільки тексти.
У 2020‐му на «18000» стартувало одразу кілька відеопроєктів: «Політота», «Краштест» та «Що далі?». У них ми із запрошеними гостями говорили на актуальні політичні й соціальні теми. Особливістю ефірів було і є транслювання наживо. Відповідно, наші глядачі завжди можуть поставити запитання гостям або прокоментувати їхні слова.
У ніч виборів ми провели однойменний прямий ефір. Він тривав понад три години. Під час ефіру до обговорення у студії долучилося 12 експертів та кандидатів, відбувалися прямі включення із виборчих штабів. тільки на момент виходу з ефіру програму переглянуло 8,5 тисяч глядачів. Також – увесь день команда вела текстовий марафон виборів, здійснювала стрими з виборчих дільниць.
Команда «18000» вийшла на нову платформу Soundcloud й почала створювати перші в Черкасах аудіоподкасти від ЗМІ.
Серед авторських проєктів наших журналістів також «Митці для «18000». Це історії відомих і не дуже черкаських художників, які відповідають на запитання журналістів своїми картинами.
Перелік ключових матеріалів видання «18000» за 2020‐ий рік ви можете переглянути ТУТ.
Маємо відзначити й наших топ‐читачів: минулого року прокуратура відкрила кілька кримінальних проваджень по слідах матеріалів «18000».
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ
Минулого року дохід сайту склав 903 тисячі гривень. Насамперед це фінансування наших донорів – ІТ‐кластеру Черкас (62%). Другу позицію нам принесла повністю промаркована політична реклама (28%), також позначена як така – комерційна реклама (6%). 3% у бюджет нашого сайту додали донейтери. Власне, донати ми запустили також лише в середині 2020‐го року.
Водночас видатки сайту протягом минулого року склали 683 тисячі гривень. Із них – найбільший за обсягом складник – витрати на заробітну плату (63%, 434 тисячі гривень). Оренда офісу затягла на 17% усіх витрат (117,9 тисячі). На ремонт офісу та меблі ми спрямували 6% (40 тисяч). Майже порівну ми витратили на оплату Укрнету й сплату податків (по 5%, 34–37 тисяч). Решта – адміністративні витрати й обслуговування банку (по 2 і 1 відсотку відповідно).








