Звіт за 2020 рік

Протягом 2020 року видання “18000” наростило майже мільйон аудиторії, порівняно із 2019-им. У 2020-му матеріали видання прочитало 1,7 млн унікальних читачів. Вони переглянули 8,6 млн сторінок.

Середньодобова аудиторія нашого сайту – 10 тисяч читачів. Але траплялися новини, які менш ніж за день прочитало понад 110 тисяч людей. 

Звісно, що топ-темою минулого року була ситуація з COVID-19. Щоденно ми висвітлювали всі статистичні показники та протягом кількох місяців – готували розлогу хроніку по ситуації в області, країні та світі. Усе – тільки з перевірених та офіційних джерел. За це команда видання отримала спеціальну відзнаку Нацспілки журналістів. 

Також – ми першими з-поміж регіональних колег відзняли репортаж із “брудної зони” Черкаської обласної лікарні. Охоплення відео – 82 тисячі глядачів. Водночас ми не концентрувалися лише на історії захворювань. Команда “18000” створила серію матеріалів та відеосюжетів “Антидоти COVID-19”. У ній ми розповіли п’ять історій про те, як бізнес та звичайні черкащани змогли перевернути й покращити своє життя. Власне, ці історії стали сторінкою України у світовому Pandemic Journal. 

Безперечно, на нашому сайті було чимало політики. По-перше, від самого старту нашого проєкту ми наголошували, що суспільно-політична тематика буде пріоритетною для “18000”, а по-друге, 2020-й – рік місцевих виборів. І цього разу ми писали не тільки тексти.

У 2020-му на “18000” стартувало одразу кілька відеопроєктів: “Політота”, “Краштест” та “Що далі?”. У них ми із запрошеними гостями говорили на актуальні політичні й соціальні теми. Особливістю ефірів було і є транслювання наживо. Відповідно, наші глядачі завжди можуть поставити запитання гостям або прокоментувати їхні слова. 

У ніч виборів ми провели однойменний прямий ефір. Він тривав понад три години. Під час ефіру до обговорення у студії долучилося 12 експертів та кандидатів, відбувалися прямі включення із виборчих штабів. тільки на момент виходу з ефіру програму переглянуло 8,5 тисяч глядачів. Також – увесь день команда вела текстовий марафон виборів, здійснювала стрими з виборчих дільниць.  

Команда “18000” вийшла на нову платформу Soundcloud й почала створювати перші в Черкасах аудіоподкасти від ЗМІ. 

Серед авторських проєктів наших журналістів також “Митці для “18000”. Це історії відомих і не дуже черкаських художників, які відповідають на запитання журналістів своїми картинами. 

Перелік ключових матеріалів видання “18000” за 2020-ий рік ви можете переглянути ТУТ

Маємо відзначити й наших топ-читачів: минулого року прокуратура відкрила кілька кримінальних проваджень по слідах матеріалів “18000”.

ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ

Минулого року дохід сайту склав 903 тисячі гривень. Насамперед це фінансування наших донорів – ІТ-кластеру Черкас (62%). Другу позицію нам принесла повністю промаркована політична реклама (28%), також позначена як така – комерційна реклама (6%). 3% у бюджет нашого сайту додали донейтери. Власне, донати ми запустили також лише в середині 2020-го року. 

Водночас видатки сайту протягом минулого року склали 683 тисячі гривень. Із них – найбільший за обсягом складник – витрати на заробітну плату (63%, 434 тисячі гривень). Оренда офісу затягла на 17% усіх витрат (117,9 тисячі). На ремонт офісу та меблі ми спрямували 6% (40 тисяч). Майже порівну ми витратили на оплату Укрнету й сплату податків (по 5%, 34-37 тисяч). Решта – адміністративні витрати й обслуговування банку (по 2 і 1 відсотку відповідно).