На заміну бальній оцінці в 1-4 класах пропонують використовувати вербальну.
Такі рекомендації щодо оцінювання результатів навчання затвердило МОН.
Однією з ключових змін в оцінюванні є підхід до вираження оцінки. Рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки та рівневої оцінки. Вербальну й рівневу оцінку можна виражати як усно, так і письмово. Рівень результату рекомендовано позначати буквами – “початковий” (П), “середній” (С), “достатній” (Д), “високий” (В).
Результати оцінювання учнів у 1-4 класах рекомендовано виражати вербальною оцінкою: у 1-2 класах – вербальною оцінкою, у 3-4 класах – або вербальною або рівневою оцінкою за вибором закладу.
Рекомендації також містять орієнтовну межу оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів, щоб забезпечити об’єктивність і точність результату оцінювання. Водночас особливості організації оцінювання в певному класі можуть ініціюватися вчителем і бути затвердженими на засіданні педагогічної ради закладу.
У рекомендаціях наголошено, що оцінка є конфіденційною інформацією, доступною лише для учня чи учениці та їх батьків.
Також новини “18000” є в Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.