За два місяці 6 455 військовозобов’язаних оновили дані у Черкаському ЦНАПі. Це впливало на скупчення черг. Нині сервіс недоступний, працівники чекають на додаткове роз’яснення від Міноборони.
Про це у коментарі “18000” зазначив заступник директора департаменту Центру надання адміністративних послуг Черкаської міської ради Ігор Волошин.
Відповідно до постанови Кабміну від 16 травня, протягом 60 днів – до 16 липня ЦНАПи забезпечували надання сервісу з уточнення персональних даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів через портал “Дія”.
– На сьогодні такої функції ми не здійснюємо. Чекаємо на додаткове роз’яснення від Міноборони, – повідомив Ігор Волошин.
В останній день дії сервісу, 16 липня, ним скористалися 187 осіб.
– Порівняно, це невелика цифра, зазвичай до ЦНАПу зверталося по 250-300 осіб. Наприклад, 3 липня особисті дані у нас оновили 320 людей, – сказав заступник директора департаменту.
Поки ЦНАП допомагав державі із оновленням даних військовозобов’язаних, усі інші послуги також продовжували надавати. За словами Ігоря Волошина, це вплинуло на скупчення черг та збільшило навантаження на працівників.
– Деякі чоловіки дозволяли собі підвищувати голос, обурюватися, сперечатися із працівниками ЦНАПу, зокрема із жінками. Військовозобов’язаних приймали і по суботах. Також наші робітники допомагали оновити дані через додаток “Резерв+”, – розповів заступник директора ЦНАП.
Як писали раніше “18000”, протягом двох місяців військово-обліковий документ із QR-кодом можна було отримати у ЦНАПі. Зазначимо, нині Черкаський ЦНАП надає 318 послуг.
Читайте також:
- Оновлення даних: що зміниться для військовозобов’язаних черкащан з 17 липня;
- Черкащанам пояснили, чи треба проходити ВЛК після оновлення даних у “Резерв+”.
Перевірена оперативна інформація про ситуацію в Черкасах та Україні. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”.