Провідні мобільні оператори звітують, що покращують якість мобільного зв’язку в Черкаській області, аби абоненти могли спілкуватися під час блекаутів. Такі вимоги Держслужби спецзв’язку та захисту інформації.
Про це йдеться у матеріалі “18000” – Чи буде зв’язок під час відключень світла: що для цього роблять популярні оператори в Черкаській області.
Як повідомили виданню в пресслужбі lifecell, більшість їхніх базових станцій на Черкащині обладнані новими літієвими батареями та генераторами. Наразі це дозволяє обладнанню працювати автономно від 4 до 10 годин під час знеструмлень.
Також для швидкого реагування на можливі проблеми в області працює вісім аварійних бригад і є можливість залучити ще шість додатково.
Водночас у Київстарі не вказують, скільки часу черкащани можуть бути на зв’язку під час відключень. Однак інформують, що у Черкаській області збудували і вивели в ефір 73 нові базові станції мобільного зв’язку:
- 23 – у 2022 році;
- 30 – у 2023 році;
- 20 – у 2024 році.
А з грудня 2021 до вересня 2024 року замінили акумуляторні батареї понад 70 % базових станцій області. У планах оновлення усіх.
Компанія Vodafone не надала інформацію щодо своєї роботи саме в Черкаській області, зіславшись на безпекові причини.
Нагадаємо, на початку жовтня 2024-го в Черкаській обласній державній адміністрації повідомляли, що близько 60 % базових станцій області мають оновлені акумулятори, що можуть забезпечити роботу мобільних операторів від 4 до 10 годин.
Також читайте: Черкащанам пояснили, чи буде мобільний зв’язок під час відключень світла в усіх.
Перевірена оперативна інформація про ситуацію в Черкасах та Україні. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”