Квартирний облік у Черкаській області: які документи потрібно зібрати ветерану

документи

Які документи треба зібрати ветерану, щоб стати на квартирний облік

Департамент соціального захисту населення Черкаської ОВА роз’яснив, які документи потрібно зібрати ветерану з інвалідністю, щоб стати на квартирний облік.

Про це йдеться у матеріалі “18000” – “Житло для ветеранів з інвалідністю: черкащани поділилися досвідом отримання субвенції”.

Заявник має звернутися до комісії з розгляду заяв про призначення грошової компенсації при районній військовій адміністрації або при виконавчому комітеті міської ради із такими документами:

  • заявою;
  • документом, що посвідчує особу заявника;
  • пільговим посвідченням;
  • документом військово-лікарської комісії, в якому визначено причинний зв’язок отриманих захворювань, поранень, контузій і каліцтв;
  • рішенням виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної ради або районної держадміністрації про взяття заявника та членів його сім’ї на квартирний облік;
  • довідкою про наявність/відсутність зареєстрованого до 31 грудня 2012 права власності на житло, яке розташоване в населених пунктах на підконтрольній Україні території, за заявником та членами його сім’ї, на яких нараховується грошова компенсація.

Читайте також: Запрацювала нова система оцінювання функціонування особи: відповіді на поширені запитання.

Важливі новини про ситуацію в Черкасах та країні. Без маніпуляцій та неперевіреної інформації. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”.

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *