Відділ промоції міськради проводить опитування щодо того, як жителі Черкас сприймають своє місто.
Взяти участь у ньому містяни зможуть протягом місяця, заповнивши форму за цим посиланням: https://forms.gle/3Dno7mYhjmFa8bCj6.
Про що питають?
В опитувальнику учасник відповідає на базові питання щодо віку, статі, а також роду зайнятості.
Опісля – оцінює Черкаси за різними критеріями. Зокрема, містян просять охарактеризувати місто кількома епітетами, оцінити параметри туристичної привабливості Черкас, зазначити, що вважають символом рідного міста.
Також у містян запитують, які асоціації у них викликає назва «Черкаси» і що є приводом для гордості за рідне місто.
Загалом у переліку – 10 запитань.
Як використовуватимуть?
Результати опитування у мерії обіцяють використати під час напрацювання концепції позиціонування Черкас.
– Бренд, як відомо, це не просто логотип, це ідея, яка об’єднує жителів міста. Він потрібен місту для усвідомлення своєї унікальності. Власне, завдяки цьому опитуванню ми хотіли б разом із жителями визначити виняткові характеристики нашого міста, його ключові переваги, зрозуміти загалом хто ми зараз є і до чого нам рухатися, – розповідає в коментарі “18000” керівниця відділу промоції Марина Пустовгар.
Вона зазначає, що опитування онлайн – лише перший етап. Вирішили почати з нього, оскільки коштів на брендинг міста в бюджет нині не закладено. Серед планів – проведення більш грунтовного опитування методом face-to-face, а також опитування жителів інших регіонів. Останнє дасть змогу зрозуміти, як сприймають наше місто за його межами, які емоції Черкаси залишають у людей.
Що було раніше?
Ідея створення бренду міста – не нова. Так, у 2012 році подібне дослідження уже проводили з ініціативи колишнього мера Черкас Сергія Одарича. Тоді в місті працювало комунальне підприємство “Туристично-інформаційний центр”.
Тоді в місті провели конкурс “Ідея туристичного бренду міста Черкаси”. На адресу організаторів надійшло понад 60 оригінальних ідей. За підсумками змагання переможцем визнано Сергія Сагадєєва.
Автор зобразив місто в єдності трьох елементів – лісу, води і позитивних емоцій.