Як периживає карантин черкаський ринок реклами білбордів і сітілайтів? Відповісти хотілося б у п’яти пунктах.
1. Зняття реклами з бордів та сітілайтів 80% клієнтів. 20% клієнтів, які залишилися, готові розміщуватися, як мінімум, із 50% знижкою.
2. Посилилася конкурентна боротьба між власниками рекламних площин за кожного клієнта.
3. Розміщення соціальної реклами на підтримку боротьби з Covid-19.
4. Підприємці просять місцеву владу дати канікули з оплати за тимчасове користування землею на час карантину. Адже Кабмін визнав його як форс-мажорну ситуацію у країні.
5. Що ж чекає черкаський ринок реклами після закінчення карантину? Відповідь проста! Зовнішня реклама – це двигун бізнес-клімату Черкас. Перше, що дасть нам знати про те, що підприємницький клімат в Черкасах теплішає – це реклама на бордах та сіті-лайтах у місті.