Вартість проїзду в черкаських маршрутках мають встановлювати не зі слів перевізника

Коли питання стосується вартості проїзду, то дуже часто починають згадувати про якийсь електронний облік тощо. Це все звичайно добре, однак: а що заважає вже зараз дивитися на кількість автобусів на маршрутах? Цей показник напряму впливає на витратну складову.

От, наприклад, візьмемо декілька популярних маршрутів і порахуємо лише середню економію по паливу:

№20: замість 8 автобусів – 4, економія 5 тисяч в день, 150 000 на місяць;
№25: замість 8 автобусів конкретно зараз – 2, економія 7500 в день, 225 000 в місяць;
№28: замість 8 автобусів – 5, економія 3 700 в день, 112 000 на місяць;
№31: замість 14 автобусів – 4, економія 12 500 в день, 375 000 в місяць.

І це економія затратної частини лише на пальному. Я мовчу про заробітні плати, обслуговування тощо.

Зараз завдяки системі GPS моніторингу кожен може побачити, де нас намахують з кількістю громадського транспорту.

І так, я вже відчуваю, що будуть коментарі: “Моніторинг працює не на всіх автобусах” і подібні.

Але вибачте, вимога обов’язкової роботи моніторингу прописана в договорі міської ради з перевізниками (пункт 2.1.2). Якщо ця вимога не виконується – договір має бути розірваний (пункт договору 6.1.2). Скільки договорів розірвано? Аж один, на маршруті №33, який і мало кому цікавий.

Підсумовуючи, можу сказати, що при перевірці обрахунків перевізників міській раді потрібно звернути увагу не на ту чудесну картинку, яку малюють перевізники, а на фактичні дані з системи моніторингу. Не дарма ж ми її з такими боями запроваджували.

Реклама МХП
коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *