Будівельники Черкащини продовжують “відбиватися” від столичного учасника коштовного тендера

Дорога Р-01

Фото тематичне: Укравтодор

Департамент будівництва Черкаської ОДА продовжує закупівлю робіт із реконструкції траси державного значення Н-01 Київ – Знам’янка, що пролягає через Смілу. Оголошений повторно чиновниками тендер затягують – дискваліфікований учасник подав скаргу.

Така інформація міститься у системі “Прозорро”.

Тендер на закупівлю робіт очікуваною вартістю у 380 млн гривень був оголошений ще на початку червня 2023 року. Це найдорожчий підряд обласних чиновників із початку повномасштабного вторгнення росіян в Україну. Проєктом передбачена реконструкція ключової транспортної артерії, що пролягає через Смілу – від в’їзду зі сторони Кам’янки до виїзду у напрямку Києва та Умані. 

Роботи тут розпочалися ще у 2021 році. Тоді вартість угоди була визначена у розмірі 260 млн гривень, а підрядником стало одеське товариство “Ростдорстрой”, яке фактично монополізувало ремонтні роботи у цьому напрямку на трасі H-01. Та 21 квітня цього року замовник опублікував інформацію про розірвання попереднього договору із “Ростдорстроєм” і згодом оголосив повторні торги. Сума перерахованих “Ростдорстрою” коштів за першою угодою склала 121 млн гривень. Тепер же планують витратити ще 380 млн. 

Перші торги вже за новим відкоригованим проєктом були оголошені у квітні 2023 року. Участь у них взяли два підприємства – київське “ДС пром груп”, а також одеське “Ростдорстрой”, що і раніше здійснювало виконання цього підряду, втім за менші кошти. Найдешевшу пропозицію в результаті торгів подало столичне підприємство, запропонувавши виконати роботи за 277 млн із запланованих 310 млн гривень. Утім цю закупівлю скасували нібито з технічних причин, а саме через неможливість виконати рішення Антимонопольного комітету, яким чиновників зобов’язували прибрати дискримінаційні вимоги тендерної документації.

Вартість повторно оголошеної закупівлі відповідних робіт у червні цього року зросла ще на 60 млн гривень. Участь в аукціоні знову взяли все ті ж два учасники, і кияни знову запропонували нижчу ціну у 335 млн гривень. Втім їхня пропозиція була відхилена замовником, який акцептував іншого учасника – одеситів “Ростдорострой”, що запропонували ціну у 370 млн гривень. Нині “ДС пром груп” подав до Антимонопольного комітету скаргу, якою оскаржує власну дискваліфікацію.  

Компанія “ДС пром груп” зареєстрована в передмісті Києва, у Броварах, і належить Дмитру Мусієнко. В активі компанії понад півтори сотні угод з розпорядниками публічних коштів на суму у 14 млрд гривень, зокрема дев’ять угод зі Службою відновлення та розвитку інфраструктури (колишньою Службою автомобільних доріг) у Черкаській області на суму у один млрд гривень.

Компанія “Ростдорстрой” належить оточенню міського голови Одеси Генадія Труханова. Зокрема, серед бенефіціарів компанії – Юрій Шумахер, депутат Одеської міської ради від партії Геннадія Труханова “Довіряй справам”. Компанія є одним із лідерів дорожнього ринку в Україні та має угод з розпорядниками публічних коштів на суму у понад 50 млрд гривень. Компанія займається ремонтом траси H-1 на території Черкаської області, монопольно виграючи всі торги на її реконструкцію, починаючи з 2015 року. Також афілійованій із “Ростдорстроєм” компанії належить асфальтобетонний завод, збудований неподалік Кам’янки. 

Ця публікація була створена в межах проєкту «Голос громади і вплив на реформи», що впроваджується за фінансової підтримки Європейського Союзу. ЇЇ наповнення є виключно відповідальністю команди “18000” та не обов’язково відображає точку зору Європейського Союзу та “Нідерландського Гельсінського комітету”

Також читайте: В Умані витратять 30 млн на спортивний майданчик із біговими доріжками та штучною травою.

Розслідування, моніторинг судових справ та оперативна інформація про найбільш резонансні новини Черкас. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”

Реклама МХП

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *