Державне підприємство “Служба місцевих доріг у Черкаській області” 8 лютого оголосило 15 скорочених переговорних процедур із закупівлі послуг експлуатаційного утримання доріг області.
Інформація про це міститься в системі “ProZorro”.
Загальна вартість оголошених закупівель 7,5 млн гривень.
Підставою для проведення процедур стало рішення регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 1 лютого 2021, оформлене відповідним протоколом. Згідно з документом враховано довгострокові прогнози гідрометцентру на лютий-березень поточного року щодо можливих опадів у вигляді дощу, снігу та ймовірність хуртовини. Тож терміново рекомендовано “Службі місцевих автомобільних доріг у Черкаській області” провести заходи щодо закупівлі послуг із зимового експлуатаційного утримання місцевих автомобільних доріг області в кожному адміністративному районі.
Зауважимо, що відповідно до Закону “Про публічні закупівлі” переговорна процедура – є винятковою процедурою закупівлі з вичерпним переліком підстав для їх оголошення. Рекомендації будь-яких комісій так само, як і прогноз погоди, серед підстав відсутні.
Підряди отримають 8 підприємств. Найбільшу суму та кількість договір може мати підприємство “Дорстрой”, а саме три договори на суму 1,3 млн гривень. Два договори отримає ТОВ “ШРБУ-48” на суму 1,2 млн гривень.
Зазначимо, що паралельно ДП “Служба місцевих доріг у Черкаській області” оголосило чотири закупівлі послуг з експлуатаційного утримання доріг області загальною вартістю 190 млн гривень. Нині визначено переможця лише в одній закупівлі, а саме з надання послуг у Золотоніському та Черкаському районах. Договір може бути підписаний із черкаським підприємством “Черкасиміськбуд”, який належить родині відомого в місті будівельника та колишнього високопосадовця ОДА часів Тулуба Анатолія Бурського. Зауважимо, що в системі міститься інформація про розпочатий Державною аудиторською службою моніторинг закупівлі, через можливе безпідставне акцептування пропозиції переможця.
У решті закупівель триває розгляд скарг, поданих учасниками до Антимонопольного комітету.
Відповідно до умов тендерних документацій закупівель підрядники протягом року мають надавати послуги зимового та літнього утримання доріг, а також здійснення аварійного ямкового ремонту.
Із 6 січня директором підприємства, засновником якого є обласна рада і на балансі якого перебувають місцеві дороги у Черкаській області є Андрій Лапін – ексзалізник із Рівного, який претендує на посаду очільника Департаменту капітального будівництва Черкаської обласної державної адміністрації.
Яким боком ” Андрій Лапін – ексзалізник із Рівного”, до доріг Черкаської області? У нього що, у Рівному, дороги “європейського класу”, що він взявся за наші дороги? Більше усього дратує, коли свої, наче безрукі, не мають де “притулитися, а люди із Кавказу будують будинки, крадії машин кладуть плитку на тротуари, люди із інших міст стають “бдителями” доріг із інших областей…ЩО НЕ ТАК ІЗ НАМИ, ЧЕРКАЩАНИ?