Тролейбус їздить Черкасами із рекламою ломбарду на зовнішній поверхні.
Про це пишуть “18000”.
Наприкінці березня відповідне рішення на сесії підтримали 28 депутатів.
Раніше очільник директора департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Сергій Отрешко коментував для “18000” питання щодо суми, яку за рік зможе заробити “Черкасиелектротранс” на цій рекламі. За його словами, це справи виключно комунального підприємства, тому у департамент розрахунків не надавали.
– Не бачу проблеми у тому, що це ломбард. Яка різниця, який саме дохід принесе реклама? Скільки б коштів не отримали – це прибуток і додаткові кошти для комунального підприємства, – сказав Сергій Отрешко.
Також він зазначив, що витрати на нанесення та зняття реклами покриває рекламодавець.
Згідно з проектом рішення, рекламу “Ломбарт “Сервіс”” розмістили на тролейбусі №2014 на рік.
Як писали “18000”, до цього подібних дозволів у міськраді не надавали, оскільки не надходило комерційних пропозицій. Раніше на тролейбусах розміщували лише соціальну рекламу.
Перевірена оперативна інформація про ситуацію в Черкасах та Україні. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”.