На одному з черкаських тролейбусів може з’явитися реклама ломбарду

Фото: Петра Кучера

Черкаська міська рада розгляне рішення про розміщення реклами ломбарду на зовнішній поверхні одного з тролейбусів “Черкасиелектротранс” найближчим часом.

Про це йдеться у проекті рішення Черкаської міської ради, який підготував департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології.

Прохання щодо розміщення зовнішньої реклами надійшло до міськради 14 лютого від директора комунального підприємства “Черкасиелектротранс”. У документі зазначено, що метою є залучення додаткових коштів для КП. Попередньо рекламу пропонують розмістити строком на один рік. 

Розглянувши звернення “Черкасиелектротранс”, міська рада погодила розміщення зовнішньої реклами ломбарду на тролейбусі №2014. Тепер за рішення мають проголосувати  депутати Черкаської міської ради.

У коментарі “18000” керівник профільного департаменту Сергій Отрешко зазначив, що раніше подібних дозволів у міськраді не надавали, оскільки не надходило комерційних пропозицій. За його словами, до цього на тролейбусах розміщували лише соціальну рекламу.

Щодо суми, яку за рік зможе заробити “Черкасиелектротранс” на цій рекламі, Сергій Отрешко відповів, що це справи виключно комунального підприємства, тому у департамент розрахунків не надавали.

– Не бачу проблеми у тому, що це ломбард. Яка різниця, який саме дохід принесе реклама? Скільки б коштів не отримали – це прибуток і додаткові кошти для комунального підприємства, – сказав очільник директора департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології.

Також він зазначив, що витрати на нанесення та зняття реклами покриває рекламодавець.

Раніше “18000” писали: Черкасці підтримали петицію про покращення сполучення із двома мікрорайонами.

Підписуйтеся на телеграм-канал “Шо там у Черкасах?”. Лише перевірені новини.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *