Черкащанам розповіли, на що варто звертати увагу, щоб правильно обрати морозиво.
Інформацію оприлюднили на сайті Головного управління держпродспоживслужби Черкащини.
Найважливіший показник на етикетці морозива, на який необхідно звернути увагу, – це маркування ДСТУ.
Для морозива є три стандарти:
- ДСТУ 4733:2007– морозиво на молочній основі (молочне, вершкове і пломбір) повинно виготовлятися винятково з молока та продуктів його переробки, без застосування будь-яких жирів та білків немолочного походження;
- ДСТУ 4734:2007 – виготовляється на основі плодово-ягідної або овочевої сировини з додаванням цукрового сиропу, натуральних барвників, ароматизаторів та інших необхідних для виробництва інгредієнтів;
- ДСТУ 4735:2007 – виготовляють із комбінованим складом сировини і випускають із частковою заміною молочної сировини на компоненти рослинного походження (рослинні жири).
Відповідно до ДСТУ 4735:2007, пункту 5.4.1 маркування повинно містити таку інформацію:
- найменування морозива;
- найменування і адресу виробника (юридична адреса, із зазначенням країни і, при розбіжності з юридичною адресою, адреса виробництва);
- товарний знак виробника (за наявності);
- склад морозива;
- харчові добавки, ароматизатори, інгредієнти з генетично модифікованих джерел (при їхньому застосуванні);
- масу нетто;
- харчову цінність 100 грамів продукту;
- дату виготовлення;
- умови зберігання;
- термін зберігання;
- інформацію про сертифікацію (знак відповідності), при необхідності;
- штрих код згідно з ДСТУ 3147 (для споживчої тари);
- зазначення дійсного стандарту.
У разі порушення прав споживача радять звертатись до управління Держпродспоживслужби.
Також новини “18000” є в Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.