Минулого року до Держпродспоживслужби в Черкаській області надiйшло 540 звернень.
Про це повідомили в пресслужбі Держпродспоживслужби.
Безпосередньо вiд громадян отримали 198 звернень. Решта надійшли з організацій, підприємств, органів державної влади, мiсцевого самоврядування, установ. Крім того, отримали й 29 колективних звернень, що становить 5,4 % вiд загальної кiлькостi.
У зверненнях до Держпродспоживслужби черкащани порушували питання щодо:
- захисту прав споживачів – 259 (48 %). Йдеться про маркування продукції, інформацію про неї, терміни зберігання, використання харчових добавок, вмісту у харчових продуктах небезпечних забруднювачів, фальсифікації;
- екології та забруднення навколишнього середовища, санітарного стану – 127 (23,5 %);
- безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини – 98 (18,1 %);
- цін – 17 (3,1 %);
- захисту рослин та фітосанітарії – 16 (3 %);
- інше – 23 (4,3 %).
Більшість питань, що порушували в цих зверненнях, стосуються проблеми неякісного надання послуг суб’єктами господарювання. Кожна друга скарга – відмова в обміні товару або порушення прав споживача обслуговуючим персоналом.
Повідомляли про продаж неякісної продукції, особливо харчових продуктів, підвищення цін на лікарські засоби.
Серед питань – невідповідність фактичної вартості житлово-комунальних послуг діючим тарифам.
У зверненнях, пов’язаних із проблемами екології, домінує питання забруднення повітря та порушення норм санітарного законодавства.
Нагадаємо, які діють карантинні обмеження під час зимових свят.
Також новини “18000” є в Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.