30 вересня департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради оголосив закупівлю інформаційно-промоційної продукції в межах проведення інформаційної кампанії “Черкаси – гуманітарний тил України”.
Відповідна інформація міститься у системі “Прозорро”.
Оголошенням про закупівлю передбачено виготовлення та розміщення 20 макетів на білборди, 15 постерів на сіті-лайти, 50 банерів, а також друк різної поліграфічної продукції. Термін подання пропозицій до 10 жовтня. Договір має бути виконаний до 21 листопада.
Після місцевих виборів, що відбулися наприкінці 2020 року, кураторами освітньої галузі міста стали представники партії “Слуга народу”, що замінили на цьому місці представників партії ВО “Свобода”, які не переобралися до місцевої ради. Члени партії ВО “Свобода” у свій час активно просували для Черкас бренд – “Черкаси-спортивна столиця України”,
На сьогодні жоден публічний політик Черкас не артикулював лозунг та бренд “Черкаси – гуманітарний тил України”.
15 вересня департамент освіти завершив схожу закупівлю послуг до Дня міста під гаслом “Доброго вечора, ми з Черкас”. Переможцем закупівлі став підприємець Ігор Кришталь.
Оперативно повідомляємо про новини й повітряні тривоги. Наш вайбер-канал ТУТ