Черкаські кондуктори працюватимуть, попри електронний облік пасажирів з готівкою

автобус на зупинці у Черкасах

У Черкасах тестують нову систему обліку пасажирів із готівковими квитками

Облік пасажирів, які оплачують проїзд готівкою, працює на двох черкаських маршрутах вже тиждень. Нині триває відпрацювання системи. Втім перевізники мають право залишити в автобусах кондукторів.

Про це у коментарі «18000» розповів директор департаменту дорожньо‐транспортної інфраструктури та екології Сергій Отрешко.

За його словами, облік пасажирів працює на маршрутах № 4 та № 26. На інших чотирьох маршрутах №5, №7, №21 та №22 вже теж встановили систему.

Як мені відомо, триває відпрацювання системи, бо вона має підтримувати контакт із загальною базою, а не тільки вивантажувати дані. З цим поки виникають проблеми, розповів Сергій Отрешко.

Він додав, що перевізники не звітують про загальну кількість перевезених пасажирів, оскільки не мають такого обов’язку. Однак у мерії спостерігають, що від старту облікування загальна кількість проданих квитків збільшилася.

За звітами Smart Ticket City, ми бачимо зростання саме на ту кількість людей, які сплачують за проїзд готівкою й отримують квиток у водія, – пояснив директор департаменту дорожньо‐транспортної інфраструктури.

Він додав, що запровадження обліку усіх пасажирів це варіативність оплати проїзду, але не вимога договору, яку перевізник 100 % має виконати. Тобто якщо перевізник хоче, він може лишити кондукторів зі звичайними квитками. Сергій Отрешко пояснив, що таку опцію лишили для уникнення конфліктних ситуацій, у випадках, якщо через збій системи пасажири не можуть розрахуватися карткою.

Мерія затверджує правила пасажирських перевезень. Вони передбачають, що оплаченим є проїзд, який завалідований у системі оператора. На скільки перевізник, дотримуючись правил, приймає чи не приймає готівку, ми проконтролювати не можемо, бо це оплата його послуг. Розірвати договір ми маємо право у разі відсутності валідованої системи оплати, прокоментував Сергій Отрешко.

Електронний квиток у Черкасах

Як раніше писав «18000»,  три роки в черкаському транспорті діє електронний квиток. Упровадження валідованої системи розпочали з комунального транспорту – тролейбусів. Потім до встановлення валідаторів зобов’язали автобусних перевізників.

З 1 жовтня в деяких автобусах запровадили облік пасажирів з готівкою. При отриманні грошей водій зобов’язаний зафіксувати оплату за проїзд на валідаторі.

Читай «18000» у вайбері. Лише головні новини про Черкаси та область.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
2 Коментарі
  1. А ми про своє, непотрібна така річ, як валідатор, непотрібна

  2. А почему это в автобусах кондукторы убирайте их? В троллейбусе нет кондукторов возвращайте в троллейбус! А то в автобус спецом не убирают что б зайцем не катались

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини