Черкаські лісівники купили чотири “модні” позашляховики за 3 мільйони

Фото з інтернету

3 жовтня Звенигородське лісове господарство у Черкаській області повідомило про укладання договорів на придбання 4 кросоверів SUZUKI New Jimny з 1,5 літровим двигуном. 

Відповідна інформація міститься у системі “Прозорро”.

Згідно з документами, автівки мають перейти у власність лісівників до кінця цього року. Їхня вартість – 819 500 грн за штуку. Дві автівки мають бути зеленого кольору, ще дві інших кольорів – зеленого та бежевого. Постачальником виступить місцевий дилер SUZUKI  “Колос-авто”. 

Автомобіль позиціонується як молодіжний позашляховик міського типу, з трьома дверима та невеликими габаритами. Завдяки габаритам автівка має підвищену прохідність.

У липні ці ж лісники провели закупівлю квадроциклів на 1 млн гривень, а також трактора та обладнання до нього на ще 4 млн гривень. 

Лісові господарства попри те, що належать Державному агентству лісових ресурсів України, не визнають себе замовниками у розумінні Закону “Про публічні закупівлі”. 

Відповідно, лісівники здійснюють власну господарську діяльність без дотримання вимог закупівельного законодавства та не проводять конкурентних процедур закупівель незалежно від вартості предмету закупівлі. Час від час вони публікують інформацію про укладені договори, що, за їх задумом, демонструє відкритість та прозорість їхньої роботи. 

За 2020 рік ДП “Звенигородське лісове господарство” отримало офіційно доходу у 110 млн гривень, у той же час чистий прибуток склав лише 4 млн гривень.

Підписуйтеся на новини “18000” у вайбері. Нас уже більше 5000!

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
4 Коментарі
  1. Покосили увесь ліс, страшно зайти, одні пеньки, бруд та гілки і це хозяева…???

  2. Ничего, скоро лес приватизируют – механизм уже запущен, и тогда тысячи людей, которые задействованы в лесном хозяйстве, останутся без работы, а новый “хозяин” будет содержать только лесопильные бригады и покупать ещё более дорогущие иномарки (для себя). И тогда действительно останутся одни пеньки, а зайти в частный лес за грибами будут мешать мордовороты-гопники на джипах. Что вы тогда писакать будете, журналистишки? Или промолчите в кулачок?..

  3. А чого ж так однобоко? Якщо пишете про дохід, то пишіть і про те скільки лісгосп віддає в державу у вигляді податків. А податків сплачено 87 млн грн. І з них до місцевого – 23 млн. Чи це не цікаво писати? Краще ж брудом облити.
    Та й дані про прибуток не правдиві . Це дані за 2019 рік

  4. Маю уточнення. Дані авто будуть задіяні лісовою охороною для виконання своїх посадових обовязків по охороні і захисту лісу. Їхня компактність має забезпечити високу прохідність і маневрування в лісових масивах і має замінити “совєтську” техніку, яка фізично і морально застаріла і потребує значних капіталовкладень. Квадроуикли, також слугують лісовій охороні і дають змогу оперативно реагувати на локалізацію лісових пожеж і значно ускладнюють “життя” браконьєрам. За тактори, які заліяні в виробничому, лісогосподарському циклі і годі пояснювати. На білорусах уже напрацювалися… до речв придбані трактори чисто Українського виробництва. На убитих нивах і білорусах 80-х років, ох як важко працбвати на податки. Про ЗСУ – після Перемоги.

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *