У Черкасах перевізник змінив оператора валідаторів
Перевізник Епітранс заявив, що від’єднав автобуси маршруту №4 від системи валідаторів, бо не отримував звітів від оператора.
Про це йдеться на фейсбук-сторінці ТОВ “Епітранс”.
“Ми хочемо отримувати кошти, які сплатив пасажир.
Не частину. Не пізніше. А весь обсяг — за всі надані перевезення.
Ми неодноразово звертались до чинного оператора — ТОВ “СТТ”, пояснюючи, що нас не влаштовує відсутність звітності, механізмів контролю, сучасного обладнання, тощо. Реакції — не було”, – йдеться у дописі.
8 травня Епітранс запустив пілотний проєкт із іншим оператором — ТОВ “Іннова тікет” на маршруті №4. Зазначають, що тепер валідатори одразу — з контролем на лінії:
- перевірка кожної оплати;
- детальні звіти про поїздки, суми, типи оплат;
- пасажир отримує повноцінний квиток (паперовий із валідатора або електронний у кабінет).
Нагадаємо, про вимкнені валідатори повідомили 8 травня на фейсбук-сторінці компанії “СТТ”. У фірмі зазначили, що перевізник “Епітранс” нібито самовільно вимкнув валідатори та “встановив невідоме обладнання” на маршруті №4.
У коментарі “18000” очільник департаменту вуличної інфраструктури Сергій Отрешко розповів, що нині здійснюють перевірку щодо вимкнених валідаторів на маршруті. Також чиновник додав, що йому невідомі скарги на перевізника “Епітранс”.
Що було раніше з перевізником “Епітранс”?
Нагадаємо, що 13 лютого підприємства “Еліт-Транс” та “Медіт-Сервіс” отримали повідомлення про розірвання договору на перевезення від Черкаської міськради.
Рішення про дострокове розірвання договорів з перевізниками 11 лютого ухвалив виконавчий комітет через порушення умов договору.
Під час засідання виконкому Черкаської міської ради 17 лютого визначили, хто обслуговуватиме декілька автобусних маршрутів міста. Переможцем конкурсу визнали ТОВ “Епітранс”.
Втім на сайті Черкаської міської ради згодом з’явилася петиція, де просили усунути “Епітранс” та повернути на маршрути старих перевізників.
Автор електронної петиції Павло Милокост скаржився на хамовиту поведінку, не видачу квитків, невідомий графік руху та автобуси, які не пристосовані для громадських перевезень містом.
“Я розумію, у нашому місті потрібно підіймати клас перевезень з “Богданів”, але треба міняти на нормального перевізника. Просити закупляти автобуси, а не приводити у наше місто ТОВ “Епітранс”, на який одні скарги”, – зазначив Павло Милокост.
Важливі новини про ситуацію в Черкасах та країні. Без маніпуляцій та неперевіреної інформації. Підписуйся на телеграм-канал “18000 | Шо там у Черкасах?”.