Черкаський режисер розповів різницю між театрами у Європі та Україні

Станіслав Садаклієв

У театрах Європи частіше створюють нові проєкти, ніж в Україні. Наші підходи до формування репертуару різняться.

Про це у відеоподкасті “Бульвар Шевченка” розповів головний режисер Черкаського драматичного театру Станіслав Садаклієв.

– Ще до повномасштабного вторгнення до нас приїздила людина з Англії. Він працював у непоганому театрі як освітлювач, мав свій театрик, де був режисером. Він дивувався, що у нас велика трупа на 30 акторів, є свій оркестр, балет, що всі на ставці, – розповів режисер. – У них інакше: оголошують кастинг, набирають акторів. Вони готують на сезон чотири проєкти і не грають те, що було 30 років тому.

За словами Станіслава Садаклієва, більшість європейських театрів – проєктні. Хоча існують і симбіози, коли кілька сезонів поспіль грають репертуарні вистави, наприклад, “Гамлета”, але є й додаткові проєкти.

– У нас репертуарний театр. Ми граємо в середньому від 15 до 20 вистав кожного місяця і паралельно створюємо нові, – додав режисер черкаського театру.

Також Садаклієв розповів, що в Європі є різні структури театральної системи. Він навів приклад Німеччини, де театрів багато і їх підтримує держава. Водночас у Франції, Англії, державного фінансування менше.

Відеоподкаст із Станіславом Садаклієвим:

Також читайте: Читачів “18000” запрошують на глибинні інтерв’ю.

Знайомся ближче з командою “18000” – підписуйся на інстаграм @18000_team

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *