Чотири роки без гарячої води: мешканці під’їзду в Черкасах скаржаться на проблему з водопостачанням

вода із крану

Мешканці під’їзду живуть без гарячої води вже четвертий рік

У Черкасах мешканці одного з під’їздів багатоквартирного будинку на вулиці Сергія Юрчика вже чотири роки залишаються без гарячої води. Точніше вона є, однак не гаряча.

Про це пише «18000».

Що сталося з водопостачанням?

Як розповіла мешканка будинку Дана, гаряче водопостачання у під’їзді відсутнє роками, попри численні звернення до різних служб. Така проблема, за її словами, є лише в одному з дев’яти під’їздів.

- Ми звертаємося кожного місяця. До нас три місяці поспіль на початку і наприкінці приходить теплокомуненерго, заміряють температуру води – +25…27° C тепла, – розповіла пенсіонерка.

Після цього, каже вона, жодних рішень не ухвалювали.

Мешканці зверталися і до управителя будинку – компанії «Нова якість». Там, за словами жителів, пояснили, що проблема може полягати у внутрішньобудинкових мережах та нестачі потужності індивідуальних теплових пунктів. Для вирішення ситуації нібито необхідно встановити додатковий насос. Жінка стверджує, що наче обладнання було придбане, однак його встановлення, за словами мешканців, так і не відбулося.

Через відсутність гарячої води люди змушені гріти її на плитах і переносити каструлі до ванних кімнат.

Що на це відповів директор Черкаситеплокомуненерго?

Павло Карась у коментарі «18000» зазначив, що комунальне підприємство відповідає лише за подачу теплоносія до будинку. За його словами, усе, що стосується внутрішньобудинкових мереж, є зоною відповідальності управителя, якому мешканці сплачують за обслуговування, тобто «Новій якості».

За словами керівника підприємства, якщо виникає потреба у встановленні додаткового обладнання, це питання має вирішувати саме компанія‐управитель. Він також зазначив, що про необхідність погоджень із боку теплопостачальника щодо таких робіт йому невідомо. 

- Ми готові взяти на обслуговування цей будинок як управитель. Хай приймуть рішення на загальних зборах. І будемо надавати їм якісну послугу управління житловим будинком, – додав директор Черкаситеплокомуненерго Павло Карась.

Позиція УК «Нової якості»

«18000» звернувся до Нової якості, аби там прокоментували ситуацію з температурою води в будинку, однак у компанії відмовили.

Читайте також: Житель Черкас на одній з вулиць пропонує встановити лежачі поліцейські.

Усі актуальні новини Черкас та області за сьогодні – у вайбер‐каналі «18000». Підписуйся, аби не пропустити!

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини