“ConnectPro”: у міській раді презентували додаток для людей із вадами слуху

У Черкаській міській раді презентували додаток “ConnectPro”. Розробка створена для людей з вадами слуху.

Презентацію додатку відвідала журналістка “18000”.

Керманич ГО “Соціальна єдність”, яка просуває додаток у Черкасах, Микола Калашник розповів, що такий сервіс допоможе глухим та людям із слабким слухом у спілкуванні з оточуючими. Йдеться про зручність комунікації в різних установах, виклику служб, працевлаштуванні й саморозвитку.  

— Проблема про соціальну безбар’єрність для людей із вадами слуху має бути вирішена на сьогодні. Черкаси — одне з перших міст, яке розуміє проблему й хоче діяти у напрямку її вирішення, — зазначив Микола Калашник. 

Завантаживши додаток, користувач обирає потрібну послугу й контактує з перекладачем колцентру. Для зручності людей із вадами слуху розробники передбачили два способи спілкування. Один — це набір на клавіатурі, інший — одразу спілкування жестами з перекладачем. Обіцяють: найдовше очікування розмови — 30  секунд. Час на дзвінок же поки що обмежений — 20 хв.

“ConnectPro” вже працює в кількох містах країни: Вінниці, Полтаві, Маріуполі, Одесі, Дніпрі. Ним користуються майже 18 тисяч людей.

Упровадження додатку в Черкасах передбачає забезпечення центрів надання послуг, лікарень, магазинів, державних установ планшетами, програмним забезпеченням і цілодобовою підтримкою. Для користувачів цей додаток буде безкоштовним. Міський бюджет сплачуватиме щомісячно за ліцензію від 3 до 5 тисяч грн і за послугу перекладача — 500 грн за три години. 

Рішення про ймовірне впровадження “ConnectPro” або забезпечення закладів відповідною технікою подано на розгляд директору департаменту соціальної політики Олегу Гудзенку. 

— Ми чекаємо ще документацію від компанії, потім потрібно винести проект рішення й подати на розгляд у раду. Також ще помоніторимо досвід “ConnectPro” по Україні. Ми прагнемо, щоб особи з вадами слуху були задоволені в потребах, – зазначив Олег Гудзенко. 

Водночас на презентації “ConnectPro” були представники “Сервісу УТОГ”. Це розробка Всеукраїнського товариства глухих, яка існує два роки. Їхній додаток працює на всій території України, має доступ до потрібних служб, приймає дзвінки цілодобово. Фінансування забезпечує держава.

Представники “Сервісу УТОГ” говорять, що є певні проблеми в роботі: не вистачає гаджетів і перекладачів.

— Ми дуже просимо забезпечити державні установи, пенсійні фонди, поліклініки області планшетами, — звернулася керівниця обласного осередку товариства Ольга Петрова.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП

По темі
    коментарі
    Залиште свій коментар

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *