Депутат порівняв фінансування електротрансу з наркотиками

Депутати Черкаської міської ради зібралися, аби розглянути зміни до програми розвитку КП “Черкасиелектротранс”. Зміни стосуються дофінансування підприємства, що дасть змогу виплатити працівникам заробітну плату.

За словами директора департаменту житлово-комунального комплексу Олександра Яценка, на квартал на діяльність підприємства потрібно спрямувати 25 млн грн, на рік – 70 млн грн.

Згідно з програмою, економічно обґрунтований тариф – 4 грн 69 копійок. Мер Черкас Анатолій Бондаренко зазначив, навіть якщо підняти тариф у тролейбусах, це не дасть змогу повністю забезпечити роботу підприємства без фінансових вкладень із бюджету.

Директор КП “Черкасиелектротранс” Петро Кучер, відповідаючи на питання депутатів, повідомив, що торік підприємство отримало з міського бюджету 44 млн грн на перевезення пільговиків і ще 23 – на покриття різниці в тарифі.

Депутат міськради Роман Діскант запропонував дати доручення у тримісячний термін встановити в усіх тролейбусах валідатори. Це дасть можливість порахувати всіх пасажирів, зокрема і пільговиків.

– Напишіть заяву, якщо через півроку ви не поставите валідатори, то підете з посади, – звернувся до Кучера Діскант.

Щоправда на цю репліку директор підприємства так і не пообіцяв встановити валідатори, зазначивши, що “це є у програмі”.

– Спрямування коштів без розвитку – це як черговий наркотик для наркомана. Ми вже стільки говоримо про транспортну реформу, але нічого не робиться, – обурився Діскант.

Нині обговорення триває.

Нагадаємо, на засіданні виконавчого комітету обговорили економічно обґрунтований тариф для комунального підприємства «Черкасиелектротранс». Так, підприємство озвучує вартість у 5,27, натомість в міськраді називають – 4,69. У підсумку питання перенесли.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП

коментарі
1 Коментар
  1. А кто пидарчука на сесию пустил?

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *