За 9 місяців цього року в Держпродспоживслужбі Черкаської області розглянули 569 заяв та скарг від черкащан щодо порушення законодавства про захист прав споживачів.
Про це повідомили в пресслужбі Держпродспоживслужби в Черкаській області.
Жителі області надіслали 129 звернень у письмовій формі та 440 – в усній. У результаті споживачам повернули загалом 65,9 тисяч гривень.
“Переважна кількість скарг стосувалася порушення прав споживачів при придбанні складної побутової техніки, ПВХ конструкцій, інших груп товарів, нарахування за надані житлово-комунальні послуги, а також порушення Порядку провадження торговельної діяльності та правил обслуговування на ринку споживчих товарів”, – йдеться в повідомленні Держпродспоживслужби.
Додамо, в умовах воєнного стану в Україні не проводять планові та позапланові заходи контролю і державного ринкового нагляду, однак фахівці Держпродспоживслужби проймають звернення громадян.
Також читайте: У черкаському транспорті можливі перевірки маскового режиму: хто нестиме відповідальність.
Підписуйтеся на телеграм-канал “Шо там у Черкасах?”. Лише перевірені новини
А чому ви не пишете скільки вони з бюджету отримали зарплати? Тоді б ми оцінили їхню ефективність.