Дизель Сергійчука-Скічка навозив понад три мільйони збитків

За сім місяців експлуатації новий дизель-потяг ДПКР-3, що курсував між Черкасами та Смілою, приніс компанії-оператору більше трьох мільйонів збитків.

Інформація про це міститься у відповіді на запит редакції “18000”.

Потяг був помпезно презентований напередодні місцевих виборів у вересні 2020 року тодішнім головою ОДА Сергієм Сергійчуком та на той момент депутатом Верховної Ради Олександром Скічком. Задля роботи потягу довелося адаптувати депо в Смілі. 

У травні 2021 року потяг зняли з маршруту. На його місце вийшов рейковий автобус виробництва польської компанії “Pesa”. 

За час свого курсування на Черкащині експлуатаційні витрати на дизель-потяг склали майже 3,9 млн гривень у той час, як дохід із продажу квитків склав лише 670 тисяч гривень. Таким чином, середньоденний збиток за день експлуатації становив більше 14 тисяч гривень. 

Нині черговою ініціативою очільника ОДА Олександра Скічка є запуск водного сполучення між Каневом і Києвом. За попередніми оцінками самого Скічка, вартість квитка складе 300-500 грн, водночас проєкт вже зараз прогнозують збитковим.

Хочеш читати ще більше цікавих матеріалів?
Підтримай незалежний журналістський проект «18000»

DONATE 

Реклама МХП

коментарі
3 Коментарі
  1. Верните Дкпр 3 в Черкассы! И заберите этот ублюдочный песа

    1. Марина, ваша избыточная эмоциональность помешала адекватному комментарию. Прочитайте сами. Зачем такое писать?

  2. І коли все наші так звані керівники перестануть будувати повітряні замки, а будуть реально прораховувати єкономічний зиск з перевезень. Скажіть будь ласка хто буде платити 500 грн. за квиток до Києва? Або 300 грн. до Канева? Хочеться пропіаритись, дуже хочеться!

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *