
Про це повідомляють на фейсбук‐сторінці «Черкащина туристична».
Конкурс стартує 20 листопада і триватиме до 6 грудня 2019 року.
Свої ідеї можуть запропонувати всі охочі.
Варіант слогану повинен:
- бути коротким, не більше 4‐х слів;
- характеризувати регіон;
- передавати харизму Черкащини;
- розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони;
- легко запам’ятовуватися;
- продовжити речення: «Черкащина це…»;
- бути націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули;
- мати обгрунтування – опис слогану (не більше 100 слів).
Переможець конкурсу отримає подарунок – туристичне спорядження (намет, рюкзак, карімат та спальний мішок).
Деталі та умови участі у конкурсі буде опубліковано 20 листопада.



Черкаси це‐центр ‚серце і душа