Для Умані розроблять новий туристичний логотип

Умань

Умань оновить імідж

Умань вдруге стала учасником міжнародного проєкту «Reherit 2». У його межах для міста проведуть туристичний ребрендинг. Це профінансує Європейський Союз. 

Про це повідомили на фейсбук‐сторінці Уманської міської ради.

«Для багатьох міст розробка бренду коштує сотні тисяч гривень із бюджету. Для Умані участь у проєкті це шанс зробити те, що потрібно, без витрат для громади», – зазначають у дописі.

У межах проєкту для Умані створять новий туристичний бренд та сучасний туристично‐інформаційний центр.

Нагадаємо, у 2016 році місто власними силами розробило туристичний логотип «Умань – місто, де тебе чекають».

«Сучасний логотип міста потребує оновлення, а громада ребрендингу за усіма канонами сучасного життя. Місто з продуманим брендом має більше шансів залучати туристів та інвестиції. Найважливіше — усе фінансується за кошти Європейського Союзу», – додають у дописі.

Читайте також: «Я думаю, автор петиції не знав, хто такий Тищик»: в Умані обговорили перейменування вулиці в честь Цебрія.

Відеоісторії про черкащан, добірки корисностей та залаштунки життя команди «18000» - підписуйся на наш інстаграм.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *