Новий чат‐бот Post Mortem Post допоможе підготувати останнє повідомлення користувача, яке надихатиме на благодійність його друзів, родичів і всіх, хто відвідає профіль.
Завдяки цьому останній пост користувача у фейсбуці буде не випадковим, а матиме цінність і приноситиме користь.
Спроєктувала та розробила чат‐бот IT‐компанія Master of Code Global, заснована в Черкасах. Проджект‐менеджером проєкту була Дар’я Виноградіна.
Як налаштувати свій останній пост у Facebook?
- На сторінці Post Mortem Post у Facebook натиснути кнопку «Надіслати повідомлення» та розпочати розмову з чат‐ботом.
- Чат‐бот запропонує обрати контакт спадкоємця (legacy contact), який зможе приймати рішення щодо вашого профілю Facebook після смерті.
- Далі чат‐бот запропонує обрати благодійну організацію (Gilda’s Toronto, що підтримує хворих на рак, стала першою організацію, яка взяла участь у ініціативі. Список розшириться).
- Чат‐бот згенерує відео, яке можна переслати у месенджері користувачу‐спадкоємцю, щоб він зміг опублікувати його від імені вашої сторінки після смерті.
Цікавий факт
Згідно з дослідженням Oxford Internet Institute, до 2050 року кількість «мертвих» акаунтів у Facebook перевищить кількість «живих» акаунтів.


