
Як зазначається на порталі Dozorro, Служба автомобільних доріг в Черкаській області провела тендер на поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М‐05 Київ‐Одеса на ділянці км 152+918 – км 159+763.
Документи на аукціон подали п’ять товариств. Замовник відхилив документи ШБ «Альтком» та «Автомагістраль‐Південь». Останнє товариство подало скаргу щодо відхилення пропозиції до АМКУ, але вона не була задоволена.
САД допустила до аукціону трьох учасників: уманське ТОВ ШРБУ‐48, одеське ТОВ «Ростдорстрой» та білоруське ОАО «Строительно‐монтажный трест № 8». Білоруси звернулися до АМКУ із скаргою на дискримінаційні умови тендерної документації. Учасник наголосив, що умова про надання аудованої за міжнародними стандартами щорічної фінансової звітності є неправомірної. Адмінколегія задовольнила цю скаргу та зобов’язала замовника внести зміни до документації.
У ході аукціону білоруси подали пропозицію, значно дешевшу за конкурентів. Згідно з договором, підрядник дає гарантію на асфальтобетонне покриття на 10 років, дорожню розмітку пластиком на 3 роки, фарбою – на 6 місяців.
Техзавданням передбачено фрезерування на глибину 10 см, улаштування дорожнього одягу, пішохідних доріжок, тротуарів, 4 автобусні зупинки, установка 189 дорожніх знаків, 324 пластикові стопчики, улаштування дорожньої розмітки.
Роботи будуть повністю профінансовані з державного бюджету і мають бути завершеними у червні цього року.
ОАО «Строительно‐монтажный трест № 8» зареєстроване в Мінську в 1991 році. Фірма входить в Білоруський державний холдинг «Белавтодор». Товариство займається будівництвом доріг, аеродромів, житлових будівель. З 2011 року генеральним директором ВАТ є Сергій Алімкін. За інформацією сайту товариства, на сьогодні чисельність його працівників становить більше тисячі осіб.
Із 2018 року товариство виграло 7 тендерів в Україні на загальну суму у 1,3 мільярди гривень. Договір із Черкаською САД другий по розміру суми із угод товариства в Україні.



