“Дядя Ваня”: у РФ реєструють нову торгову марку замість McDonald’s

У росії ТОВ “Русское Поле-Логистик” подало заявку на реєстрацію логотипу “Дядя Ваня” – айдентика копіює зовнішній вигляд бренду всесвітньої мережі ресторанів McDonald’s.

Про це повідомляє “Економічна правда”.

Як зазнчається в Реєстрі Федеральної служби по інтелектуальній власності РФ, дата надходження заявки – 12 березня, її опублікували 15 березня.

Номер заявки – 2022715219.

Зазначені кольори на торговій марці: червоний, жовтий, білий.

При цьому коди, за якими закріплена торгова марка, стосуються закусочних, кафе, ресторанів, їдалень, барів, послуг з приготування страв з доставленням додому і послуг особистого кухаря.

Заявник – ТОВ “Русское Поле-Логистик”, яка знаходиться у м. Люберці Московської області.

 

Раніше мер Москви Сергій Собянін заявив, що у приміщеннях у Мсокві, де працювали ресторани McDonald’s, можуть  розміститися заклади російського громадського харчування. Він додав, що процес заміщення може тривати від пів року до року.

А спікер Державної думи Вʼячеслав Володін запропонував відкрити російську мережу швидкого харчування “У дяди Вани”.

Нагадаємо, McDonald’s оголосив, що тимчасово закриє 850 ресторанів у росії, майже через два тижні після того, як російські війська вторглися в Україну.

Після цього оголошення увечері 8 березня спостерігались черги до російських ресторанів.

Нагадаємо, від початку війни McDonald’s у Черкасах не працює.

Актуальні запити від перевірених волонтерів – у нашому телеграмі

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *