Facebook змінить алгоритм, щоб бути схожим на TikTok

Соцмережа стрімко втрачає лідерські позиції на ринку, тому зважилася на радикальні зміни.

Навесні співробітники Facebook отримали директиву з широкими наслідками — зробити стрічку програми більше схожою на TikTok. У внутрішній записці Том Елісон, виконавчий директор Meta, відповідальний за Facebook, виклав план змін. Про це повідомляє “Детектор медіа” з посиланням на The Verge.

За планом, замість того, щоб рекомендувати контент від друзів та вподобаних сторінок, основна стрічка Facebook, як і TikTok, почне активно рекомендувати публікації незалежно від того, звідки вони походять. Головна вкладка у верхній частині стане сумішшю Stories та Reels, за якою підуть публікації.

Окрім того, через роки після того, як Messenger і Facebook розділилися як окремі додатки, вони будуть знову з’єднані, імітуючи функціональні можливості TikTok для обміну повідомленнями. На практиці це зробить обмін повідомленнями більш помітним.

Термін реалізації плану наразі невідомий.

TikTok, який належить приватному китайському технологічному конгломерату ByteDance, за кількістю завантажень залишив Facebook далеко позаду. За оцінками дослідницької фірми для мобільних додатків Sensor Tower, минулого року кількість завантажень TikTok була на 20% вище, ніж у Facebook, і на 21% більше, ніж в Instagram. А протягом перших трьох місяців цього року користувачі iPhone в середньому витрачали на TikTok на 78 відсотків більше часу, ніж на Facebook.

Любите гортати стрічку в інстаграмі? Тоді підписуйтесь на сторінку “18000” і витрачайте час у мережі із користю. 

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *