Оператор мобільного зв’язку «Київстар» скасовує наступну плату за тариф у якості компенсації для всіх користувачів.
Про це повідомили на сайті компанії «Київстар».
Нині у компанії зазначають, що їм вдалося повністю відновити роботу усіх базових сервісів, які постраждали через хакерську атаку. У якості компенсації для абонентів «Київстар» не зніматиме наступну плату за тариф.
Зокрема, планова тарифна плата не буде стягуватись у:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
- бізнес‐клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «Все разом» з 1.01 по 31.01.
Також компанія вирішила виділити 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.
Нагадаємо, 12 грудня «Київстар» зазнав хакерської атаки.
Вчора, 20 грудня, президент компанії заявив, що «Київстар» відновив 100% послуг.
Моніторинг ситуації в Черкасах та Україні під час масових ракетних атак. Підписуйся на телеграм‐канал «18000 | Шо там у Черкасах?».



