Жителям Черкас дали відповіді на найпоширеніші запитання, які отримують на підприємстві “Черкасиводоканал”.
Про це інформують на фейсбук-сторінці водоканалу.
Куди звертатися, якщо немає холодної води, тиск води занизький або сталася аварія?
Надати або отримати інформацію можна за телефонами:
- 0800300410 – обслуговування абонентів;
- 37-35-33 – диспетчер, повідомити про аварію;
- 54-36-73 – додаткові послуги.
Як дізнатися, де зараз тривають ремонтні роботи на мережах?
Ця інформація розташована на сайті КП “Черкасиводоканал”. Внизу головної сторінки розміщена онлайн-карта вулиць з детальним описом, які саме ремонтні роботи зараз тривають у місті. Там також є адреси центрів обслуговування підприємства, пунктів продажу доочищеної води та водограїв і питних фонтанчиків.
Як передати показники?
Детальна інструкція тут.
В які терміни важливо передавати показники із водопостачання та водовідведення?
Для правильного нарахування за спожиті послуги водопостачання та водовідведення показники необхідно передавати щомісяця з 25 до 30 чи 31 числа.
Також читайте: Черкаський міськвиконком ухвалив рішення, яким забороняє нарахування будь-який штрафів, підвищених тарифів та інших стягнень щодо “Черкасиводоканалу”.
Підписуйтеся на новини “18000” у вайбері. Нас уже більше 5000!