Куди звертатись жителям Черкас, коли немає води або треба дізнатися місця ремонтних робіт

Жителям Черкас дали відповіді на найпоширеніші запитання, які отримують на підприємстві “Черкасиводоканал”. 

Про це інформують на фейсбук-сторінці водоканалу.

Куди звертатися, якщо немає холодної води, тиск води занизький або сталася аварія?

Надати або отримати інформацію можна за телефонами:

  • 0800300410 – обслуговування абонентів;
  • 37-35-33 – диспетчер, повідомити про аварію;
  • 54-36-73 – додаткові послуги.
Як дізнатися, де зараз тривають ремонтні роботи на мережах?

Ця інформація розташована на сайті КП “Черкасиводоканал”. Внизу головної сторінки розміщена онлайн-карта вулиць з детальним описом, які саме ремонтні роботи зараз тривають у місті. Там також є адреси центрів обслуговування підприємства, пунктів продажу доочищеної води та водограїв і питних фонтанчиків.

Як передати показники?

Детальна інструкція тут.

В які терміни важливо передавати показники із водопостачання та водовідведення?

Для правильного нарахування за спожиті послуги водопостачання та водовідведення показники необхідно передавати щомісяця з 25 до 30 чи 31 числа.

Також читайте: Черкаський міськвиконком ухвалив рішення, яким забороняє нарахування будь-який штрафів, підвищених тарифів та інших стягнень щодо “Черкасиводоканалу”.

Підписуйтеся на новини “18000” у вайбері. Нас уже більше 5000!

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *