Агресивно налаштований учень другого класу Канівської школи №4 зриває навчальний процес та знущається зі своїх однолітків. Клас є інклюзивним, та, за словами батьків, відповідних документів на навчання у ньому дитина не має. На уроках з ним постійно перебуває асистент, але прояви агресії у хлопчика спонтанні, їх важко передбачити.
Про це повідомляє видання «Kanos» .
До класу учня перевели із початку 2019 року. Із того часу його однокласники не мають змоги спокійно навчатися. За словами батьків, хлопчик не тільки систематично зриває навчальний процес, а й жорстоко поводиться із дітьми.
– За півтора тижня навчання у новому класі він кусав, душив, мазав слиною дітей, погрожував вчителю, після двох перших уроків йому стає не цікаво і він починає зривати урок, шуміти, кричати, поводиться неадекватно, не відповідає за свої дії. Наші діти не звикли до такої поведінки, вони отримують психологічну та моральну травму. Як виявилося, така поведінка була у дитини і в попередньому класі і ще у дитячому садочку, – зазначається у тексті колективного звернення від батьків учнів 2-В до міського голови Канева Ігоря Ренькаса та очільниці відділу освіти Надії Голди.
Дитина була переведена до 2-В класу із асистентом, який постійно перебуває з хлопчиком. Під час ігор на перерві виявилося, що хлопчик виявляє спонтанні прояви агресії до дітей, хоч учні й дружньо прийняли його до свого колективу.
Під час зборів батькам повідомили, що учень має право на навчання в інклюзивному класі як дитина з особливими освітніми потребами. Однак психолог з дитиною не працював. До «Інклюзивно-ресурсного центру» батьки хлопчика звернулись тільки після вимоги надати дитині кваліфіковану допомогу психолога.
– На наші неодноразові звернення до директора про присутність на уроках психолога нам відмовили, оскільки шкільний психолог працює на 0,75 ставки і не може забезпечити належну та кваліфіковану допомогу такій дитині. Батьки хлопчика не дбають про фізичне здоров’я та психічний стан дитини, – додають батьки постраждалих дітей.
Також виявилося, що дитина не має підстав перебувати в інклюзивному класі, оскільки документів про інклюзію у нього немає. Асистент учителя, якого зобов’язали сидіти на уроках з ним, повинен займатися іншою дитиною, адже у класі навчаються три дитини інваліда та ще одна дитина на інклюзії.
Батьки просять міську владу вирішити питання щодо усунення порушення прав на нормальне навчання дітей та безпеку їхнього життя і здоров’я, як це передбачено Законом України «Про освіту» та Конституцією України.