Майже 80% українців отримують інформацію з соціальних мереж

Найпопулярнішим джерелом інформації за останні два місяці виявилися соціальні мережі — ними для отримання новин користуються 76,6% українців.

Такі результати соціологічного опитування Київського міжнародного інституту соціології на замовлення ГО ОПОРА.

На другому місці джерелом для отримання інформація опинилося телебачення з 66,7% голосів, на третьому — інтернет (не включаючи соціальні мережі) — 61,2% користувачів. Радіо наразі слухають близько 28,4% громадян України, а друковані ЗМІ читають лише 15,7% опитаних.

Найбільше опитаних для отримання новин за останні два місяці використовували Telegram (65,7%), YouTube (61,2%) та Facebook (57,8%). 48% опитаних використовували Viber, 29,1% — Instagram, 19,5% — TikTok, 8,9% — Twitter. Близько 2% респондентів використовували для отримання новин інші соціальні мережі (WhatsApp, Signal тощо).

Чоловіки найчастіше отримують новини за допомогою YouTube (67,2%), Telegram (63%) та Facebook (54,8%), а жінки – в Telegram (68%), Facebook (62,1%) та YouTube (56%).

Молодь від 18 до 39 років споживає новини переважно через Telegram та YouTube. Люди від 60 років віддають перевагу YouTube та Facebook. Viber і Facebook як джерело новин переважно використовують користувачі середнього віку.

У селах більша частка аудиторії отримує новини через Facebook  та TikTok. Натомість у місті популярнішими виявилися Telegram, YouTube та Viber. Через Instagram і Twitter отримують новини приблизно однакові частки опитаних.

Додамо, дослідження проводили з 3 до 26 травня 2022 року методом телефонних інтерв’ю з використанням комп’ютера (computer-assisted telephone interviews, CATI) на основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів (із випадковою генерацією телефонних номерів та подальшим статистичним зважуванням). Опитано 2009 респондентів, що живуть у всіх регіонах України (крім АР Крим). Опитування проводилося серед дорослих (у віці 18 років і старше) громадян України, які на момент опитування проживали на території України.

Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 і з врахуванням дизайн-ефекту 1,1) не перевищує: 2,4% для показників, близьких до 50%, 2,1% — для показників, близьких до 25%, 1,5% — для показників, близьких до 10%.

Також читайте: Як працюють черкаські онлайн-ЗМІ в умовах війни.

Оперативні новини від команди “18000” – у нашому телеграм-каналі “Шо там у Черкасах?”

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
2 Коментарі
  1. *Отримують

    1. Дякуємо за пильність

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *