Минулого року понад 200 черкащан поскаржилися на порушення прав споживачів

Із 1 січня по 31 грудня 2021 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області надiйшло 540 звернень від громадян. Із них 259 стосувалися питань захисту прав споживачів.

Про це повідомляє пресслужба установи.

Зокрема, серед питань захисту прав споживачів, які порушували черкащани, такі як:

  • якість продуктів та безпечність їх для здоров’я споживача;
  • загальні вимоги до безпечності продукції (у т. ч. інформації про продукцію та її маркування, терміни зберігання, використання харчових добавок, вмісту у харчових продуктах небезпечних забруднювачів, фальсифікації продукції);
  • недобросовісні торговельні методи ведення бізнесу (включаючи рекламу та маркетингову діяльність).

Також серед питань, які найчастіше порушувалися  – порушення норм санітарного законодавства.

Крім цього, ще 127 звернень громадян стосувалися екології та забруднення навколишнього середовища, санітарного стану, 98 – безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, 17 – цін, 16 – захисту рослин та фітосанітарії, 23 – інші.

Також новини “18000” є в Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *