Представники Омбудсмана перевірили умови проживання мешканців черкаського хоспісу для людей похилого віку - однієї з установ приватної мережі «Вілла Добра», що розташований у селі Геронимівка.
Про це повідомила пресслужба Офісу Омбудсмана.
«Випадків захворювання на коронавірусну хворобу COVID‐19 у закладі не виявлено. Клієнти комунікабельні та позитивні, про персонал відгукуються з вдячністю та повагою. У житлових кімнатах мешкає від двох до п’яти осіб. Кімнати облаштовані зручними ліжками, за необхідності – функціональними, а також телевізорами», – йдеться у повідомленні.
Монітори також виявили низку порушень. Зокрема, сходи у двоповерховому будинку не пристосовані для самостійного користування маломобільними підопічними.
«Жодним із підопічних не укладено декларації про надання первинної медичної допомоги з лікарем сімейної практики Черкаського районного центру первинної медико‐санітарної допомоги. У хоспісі відсутня ліцензія на господарську діяльність з медичної практики. Відсутній ізолятор для підопічних з підозрою на гостру респіраторну коронавірусну хворобу COVID‐19. Не розроблено алгоритм дій у разі виникнення підозри на випадок коронавірусної інфекції COVID‐19 серед клієнтів та працівників. Відсутнє дієтичне харчування клієнтів. Будівля хоспісу не обладнана пожежною сигналізацією», – зазначили в Офісі Омбудсмана.
У правозахисній інституції також повідомили, що на інформаційних стендах відсутні телефони державних органів та посадових осіб, куди можуть звернутися клієнти у разі порушення їхніх прав. Зокрема, відсутність такої інформації перешкоджає реалізації права підопічних на професійну правничу допомогу, якщо така потреба виникає.
Після візиту, моніторингова група провела робочу зустріч з керівником закладу та обговорила проблемні питання дотримання прав громадян, що перебувають в хоспісі, і, зокрема, в умовах карантинних заходів.



