На Черкаській ТЕЦ для клієнтів запровадили цілодобову послугу “Голосова пошта”

«Черкаська ТЕЦ» повідомляє, що для всіх споживачів віднині доступна цілодобова послуга «Голосова пошта» для передачі показників квартирних лічильників гарячого водопостачання.

Для того, щоб скористатися вказаною послугою:

  • наберіть номер телефону: (0472) 31-96-90;
  • оберіть у телефонному меню пункт 1;
  • уважно прослухайте повідомлення автовідповідача;
  • після звукового сигналу вкажіть необхідну інформацію (номер особового рахунку, адресу, кінцеві показники лічильників гарячої води).

Впровадження послуги «Голосова пошта» є черговим кроком підприємства у напрямку налагодження зручної комунікації зі своїми клієнтами. Нова послуга дозволяє споживачу в зручний час передати показники лічильників, не витрачаючи час на очікування відповіді оператора.

Залишене клієнтом на автовідповідач голосове повідомлення з показниками лічильника гарячого водопостачання приймається фахівцем Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ та переноситься в основну базу даних.

На сьогодні цією послугою можуть скористатись усі без винятку споживачі Черкаської ТЕЦ, яких уже налічується близько 150 тисяч. Додаткову функцію «Голосова пошта» запроваджено задля зручності та економії часу споживачів.

До того ж, наголошуємо, щоб не допускати розбіжностей у розрахунках та, як наслідок, заборгованості за послуги, передавати показники лічильників гарячої води необхідно щомісяця, з 20-го числа й до кінця поточного місяця 30 (31) число, будь-яким зручним для вас способом:

  •  телефоном: (0472) 31-96-90 (багатоканальний), (067) 57-47-496, (067) 57-74-839, (050) 46-42-160, (095) 27-64-160, (093) 17-03-473;
  • повідомленням на Viber (050) 49-08-102;
  • через онлайн-сервіс «Особистий кабінет» на нашому сайті;
  • надіслати на електронну пошту: poktec@ukr.net;
  • через поштову скриньку за адресою: м. Черкаси, проспект Хіміків, 76.

Адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» переконана, що впровадження додаткової послуги «Голосова пошта» у період пандемії COVID-19 допоможе споживачам дотримуватися необхідних протиепідемічних та профілактичних заходів. Бережіть своє здоров’я, близьких та оточуючих вас людей!

*Іміджева інформація

Також новини “18000” є в Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
3 Коментарі
  1. Знову не знаю як передати показники телеграмканал не приймае. До скриньки не доберуся.

  2. Скільки телефонів, а щомісячно одне й теж – фіг куди дозвонишся!? Нездари!!!

  3. Доброго дня, чому я передаю показники лічильника за гарячу воду, а ви ставите другі показники, не реагуєте на електронну пошту. Я за кордоном і не можу подзвонити. Будь ласка підпишіться мені

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *