Служба автомобільних доріг у Черкаській області оголосила два тендери на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них. Їх сумарна вартість – більше 1,29 мільярди гривень.
Аукціони по тендерах мають відбутися 22 лютого, а майбутній підрядник надаватиме послугу протягом 2023 року.
Підрядник засипатиме промоїни, укріпить узбіччя, прибиратиме зупинки, підземні переходи й туалети, засипатиме вибоїни щебнем й асфальтом, частину дорожніх знаків очистить, а частину замінить, відремонтує бар’єри, нанесе розмітку. Також у перелік послуг входить зимове утримання доріг та озеленення насаджень обабіч них.
Тендер на 865 798 мільйонів гривень передбачає утримання 531,8 кілометрів доріг. Зокрема – ділянки доріг М-05 Київ-Одеса (найбільша ділянка), Т-24-03 Орадівка — Христинівка — Жашків — Корсунь-Шевченківський — Мошни, М-30 Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине, Н-16 Золотоноша — Черкаси — Сміла — Умань тощо.
Тендер на 427 900 мільйонів гривень передбачає утримання 334 км доріг. Йдеться про Н-01 Київ — Знам’янка (найбільша ділянка), Т-24-08 Шевченкове — Городище — /Н-16/, Т-24-14 Сміла — Ташлик — Капітанівка — Новомиргород, Т-24-01 Городище — Шпола — Новоукраїнка — Бобринець — Устинівка тощо.
Таким чином середня вартість утримання доріг на території області – 1,5 млн грн за кілометр.
Зазначимо, що в грудні минулого року САД уже уклала два договори на 650 мільйонів гривень на утримання доріг у цьому році. Тендери виграли товариство «Автострада» та ДС ПРОМ ГРУП. Ці тендери намагалися провести ще з жовтня. Вони передбачають утримання 260 кілометрів доріг /Р-09/ – Черкаси — Чигирин — Кременчук, /М-06/ — Кременець — Біла Церква — Ржищів — Канів — Софіївка, Суботів — Медведівка — Кам’янка тощо.
Протягом 2022 року на послуги з утримання доріг спрямували близько 460 мільйонів гривень.
Єдиний телеграм-канал новин у Черкасах, новинам якого можна довіряти. Підписуйся на “18000 | Шо там у Черкасах?”
Військовим 1,3 млрд. грн, а на доророги 1,2 млрд. Це ж шикарна можливість для дерибану!!! Геть береги поплутали наші керівники.
Яких обрали, таке й маємо.
У час війни дуже важливими для хорошої логістики якісні дороги, вантажівка не танк, по бездоріжжю 80 км не поїде
Так тут все і так зрозуміло) дерибан) партії влади грошей не вистачає бо мер з секретарем дерибанять і не діляться))