Ведення корпоративних сторінок у соціальних мережах – це не постінг котиків, безкінечні селфі SMM-спеціаліста та суцільний фан. Сьогодні Facebook, Instagram та інші соцмережі є інструментами для вирішення завдань бізнесу. Звісно, якщо вміти використовувати їх правильно.
Про те, як працює SMM в ІТ сфері днями на лекції в бізнес-коледжі розповіли marketing-менеджерка та SMM-спеціалістка черкаської ІТ команди Master of Code – Марина Ставнича та Анастасія Білецька.
У партнерстві з Cherkasy IT Cluster переповідаємо головні тези виступу.
Які цілі може ставити перед собою ІТ компанія в соцмережах?
- Залучення співробітників. Часто ІТ-компаніям потрібно об’єднувати людей, які живуть у різних частинах світу, в одну команду – і це завдання, в якому можуть допомагати інструменти соціальних мереж. А залучення співробітників компанії у створення і поширення контенту допомагає розповісти людям про команду з різних сторін.
- Підвищення лояльності клієнтів. Компанії важливо продемонструвати свою фаховість, показати команду. На сторінках можна публікувати відгуки клієнтів, інформацію про власні заходи, корисні статті, інтерв’ю з членами команди. Важливо пам’ятати і про те, що мова ведення соцмереж для клієнтів має бути для них рідною.
- Розвиток бренду роботодавця. Соцмережі розповідають про компанію людям, яким цікаво слідкувати за командою. Вони допомагають глибше зрозуміти філософію бренду, його цілі та цінності.
- Розвиток освітніх проектів. Зараз все більше ІТ-компаній проводять курси, хакатони, мітапи та інші навчальні заходи. Тому інформація про освітні активності – важлива частина контенту для команди.
Найтиповіші помилки під час розвитку бренду в соцмережах
- Корпоративна соцмережа – особиста сторінка SMM-ника. Не варто тут щодня публікувати свої селфі. Натомість слід транслювати місії та цілі компанії.
- Проект може розвиватися самостійно. Сторінку запустили, “влили” якийсь бюджет у рекламу і вона працює. Насправді, ні. Це постійний живий процес. Варто залучати майстрів до ведення сторінки. Адже саме вони краще, аніж ніхто інший, можуть розповісти всі переваги роботи в компанії. Не менш важливо залучати лідерів думок, яким було б цікаво поділитися власним досвідом.
- SMM-агентство справиться краще. Спеціаліст, що 100% занурений у життя команди, значно краще розповість про її життя, аніж будь-який залучений підрядник. SMM-фахівець компанії має не лише сумлінно вести сторінки в соцмережах, а й розуміти цінності компанії, мати контент-план, брати участь у заходах.
Успішні кейси MOC у побудові бренду роботодавця
Залучення у проект майстрів. Про компанію мають говорити люди, а не лише SMM-спеціаліст від імені бренду. Бо якщо ти постійно хвалиш сам себе, тобі не довірятимуть. Ще одне правило – контент має бути корисним не лише для вас, а й для тих, хто його читатиме.
Контент, який генерують майстри, найцінніший. Аби їм спростити це завдання, на заходи MOC завжди запрошує фотографа та відеографа. Опісля компанія ділиться яскравими знімками з майстрами і гостями івентів. А ті вже натомість діляться своїми враженнями про івент і публікують фото у своїх профілях.
Соцмережі як спосіб просування івентів та ініціатив. Минулоріч Master of Code провів експеримент. У компанії вирішили відмовитися від офлайн-активностей для набору студентів на навчальний курс Masters Academy. Натомість вирішили зробити ставку на онлайн. Завдяки вмілому підходу, на курси подався 141 студент, попри складність англомовної заявки і благодійний внесок.
Використання сучасних технологій. Креативні сучасні дописи завжди отримують більше реакцій, аніж банальні пости. MOC використовує live-трансляції, інтерактивні інструменти, як, наприклад, фото 360, AR-маски тощо. Для цього, окрім SMM-спеціаліста, до ведення сторінок залучають дизайнерів та інших фахівців. Наприклад, до новорічних свят компанія створила в Instagram AR-маску у вигляді Діда Мороза, який танцював. Завдяки тому, що проект було реалізовано якісно, він поширився далеко за межі компанії.