«Не постінг котиків». SMM-поради для корпоративних сторінок від черкаської ІТ-компанії

Ведення корпоративних сторінок у соціальних мережах – це не постінг котиків, безкінечні селфі SMM-спеціаліста та суцільний фан. Сьогодні Facebook, Instagram та інші соцмережі є інструментами для вирішення завдань бізнесу. Звісно, якщо вміти використовувати їх правильно. 

Про те, як працює SMM в ІТ сфері днями на лекції в бізнес-коледжі розповіли marketing-менеджерка та SMM-спеціалістка черкаської ІТ команди Master of Code – Марина Ставнича та Анастасія Білецька.

У партнерстві з Cherkasy IT Cluster переповідаємо головні тези виступу.

Які цілі може ставити перед собою ІТ компанія в соцмережах?

  1. Залучення співробітників. Часто ІТ-компаніям потрібно об’єднувати людей, які живуть у різних частинах світу, в одну команду – і це завдання, в якому можуть допомагати інструменти соціальних мереж. А залучення співробітників компанії у створення і поширення контенту допомагає розповісти людям про команду з різних сторін.
  2. Підвищення лояльності клієнтів. Компанії важливо продемонструвати свою фаховість, показати команду. На сторінках можна публікувати відгуки клієнтів, інформацію про власні заходи, корисні статті, інтерв’ю з членами команди. Важливо пам’ятати і про те, що мова ведення соцмереж для клієнтів має бути для них рідною.
  3. Розвиток бренду роботодавця. Соцмережі розповідають про компанію людям, яким цікаво слідкувати за командою. Вони допомагають глибше зрозуміти філософію бренду, його цілі та цінності.
  4. Розвиток освітніх проектів. Зараз все більше ІТ-компаній проводять курси, хакатони, мітапи та інші навчальні заходи. Тому інформація про освітні активності – важлива частина контенту для команди.

Найтиповіші помилки під час розвитку бренду в соцмережах

  1. Корпоративна соцмережа – особиста сторінка SMM-ника. Не варто тут щодня публікувати свої селфі. Натомість слід транслювати місії та цілі компанії.
  2. Проект може розвиватися самостійно. Сторінку запустили, “влили” якийсь бюджет у рекламу і вона працює. Насправді, ні. Це постійний живий процес. Варто залучати майстрів до ведення сторінки. Адже саме вони краще, аніж ніхто інший, можуть розповісти всі переваги роботи в компанії. Не менш важливо залучати лідерів думок, яким було б цікаво поділитися власним досвідом.
  3. SMM-агентство справиться краще. Спеціаліст, що 100% занурений у життя команди, значно краще розповість про її життя, аніж будь-який залучений підрядник. SMM-фахівець компанії має не лише сумлінно вести сторінки в соцмережах, а й розуміти цінності компанії, мати контент-план, брати участь у заходах.

Marketing-менеджерка команди Master of Code Марина Ставнича

Успішні кейси MOC у побудові бренду роботодавця

Залучення у проект майстрів. Про компанію мають говорити люди, а не лише SMM-спеціаліст від імені бренду. Бо якщо ти постійно хвалиш сам себе, тобі не довірятимуть. Ще одне правило – контент має бути корисним не лише для вас, а й для тих, хто його читатиме.

Контент, який генерують майстри, найцінніший. Аби їм спростити це завдання, на заходи MOC завжди запрошує фотографа та відеографа. Опісля компанія ділиться яскравими знімками з майстрами і гостями івентів. А ті вже натомість діляться своїми враженнями про івент і публікують фото у своїх профілях.

Соцмережі як спосіб просування івентів та ініціатив. Минулоріч Master of Code провів експеримент. У компанії вирішили відмовитися від офлайн-активностей для набору студентів на навчальний курс Masters Academy. Натомість вирішили зробити ставку на онлайн. Завдяки вмілому підходу, на курси подався 141 студент, попри складність англомовної заявки і благодійний внесок.

Використання сучасних технологій. Креативні сучасні дописи завжди отримують більше реакцій, аніж банальні пости. MOC використовує live-трансляції, інтерактивні інструменти, як, наприклад, фото 360, AR-маски тощо. Для цього, окрім SMM-спеціаліста, до ведення сторінок залучають дизайнерів та інших фахівців. Наприклад, до новорічних свят компанія створила в Instagram AR-маску у вигляді Діда Мороза, який танцював. Завдяки тому, що проект було реалізовано якісно, він поширився далеко за межі компанії.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Реклама МХП

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *