«Не зли маму»: у Черкасах з’явилася креативна соціальна реклама (ФОТО)

На вулицях Черкас з’явилася реклама з порадами, що допоможуть містянам захистити себе від коронавірусу. Нині її вже розмістили на 200 клінбоксах.

Це спільна ініціатива відділу реклами та дизайну міського середовища Черкаської міськради, NGO «CEUREN», ТОВ «МРІС» і ТОВ «Афіша».

– Ми хотіли зробити рекламу у форматі саме коміксу, створити позитивний сюжет з корисною інформацією. Здебільшого реклама щодо захисту від коронавірусу суха і гнітюча. У цьому випадку інформація на позитиві, адже емоційний фон людей також впливає на імунітет. Водночас там є номери гарячих ліній і загальновідомі поради, які допоможуть не лише у мовах карантину, а й загалом, – говорить начальник відділу реклами Андрій Поліщук.

За його словами, така ініціатива пішла від самого бізнесу. Кошти з бюджету на це не спрямовувалися.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *