Новим Інтерсіті, що курсує Черкащиною, в середньому користуються 200 осіб

Інтерсіті+

Фото: Укрзалізниця

Середній показник заповненості потягу Інтерсіті+ “Київ—Черкаси” становить 200 осіб.

Такі висновки на шостий день курсування потягу зробив профільний блогер, автор ютуб-каналу “Залізні магістралі” Олег Васильєв.

– За даними онлайн-ресурсів Укрзалізниці з продажу квитків, можна зробити висновки, що середній показник заповненості поїзда становить 200 осіб, – зазначає Олег Васильєв.

Він нагадав, що вартість проїзду у вагоні 2 класу коштує 148 грн, що дешевше за автобусний тариф. Васильєв пояснив, що вартість квитка залежить від дня тижня, коли здійснюється поїздка. За його словами, потяг у напрямку столиці їде 3 години 6 хвилин, у зворотному напрямку – 3 години 17 хвилин.

Також блогер зазначає, що потяг, окрім кінцевих, має дві зупинки в Смілі, а ще по одній у Корсуні та Городищі.

Як писав “18000“, уперше до Черкас Інтерсіті+ №730/729 “Київ—Черкаси” прибув 20 січня. Під час першого рейсу він перевозив 300 пасажирів.

Оперативні новини від команди “18000” – у нашому телеграм-каналі “Шо там у Черкасах?”

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
8 Коментарів
  1. До потяга ще треба,щоб була маршрутка,а то приїжджаєш і нема чим добратись додому.владі міста і області треба подумати як вирішити цю проблему.Це ж тільки 21 година,ще нема комендантської години,чому б не пустити до потяга маршрутки

    1. В цей же час прибував поїзд Київ- Одеса. Стоїш на вокзалі і за півгодини розумієш шо треба викликати таксі.
      З тих пір у Черкаси добирався виключно автобусами.

  2. А що робити людям лівобережної частини Черкащини:ні до Черкас, ні до Києва не доїхати. Як відмінили дизель Шевченко – Гребінка, та і з кінцями, я вже мовчу про потяг Київ – Одеса.Золотоніський район не люди, чи як?

    1. Його ж не просто так відмінили, з відомих нам причин. В країні війна, в людей на півдні та сході ні будинків, ні маршруток, ні дорог

  3. Якщо будуть маршрутки то конечно і люди будуть їздити бо віддавати 100гр на таксі дорогувато.

    1. 75 грн без чайових,якщо замовляти через диспетчера.

  4. Ще зручніше було б, як би зі ст.Цвіткове чи ст.Т.Шевченко відправлявся приміський поїзд(Електричка) до ст.Київ-пасс.(Північна)приблизно о 14:00 через Трипілля, так само зі Столиці зранку о 8:43 замість Миронівки, щоб продлили до ст.Цвіткове або ст.Т.Шевченко.
    У 2021 році з 8 серпня по 11 грудня вже курсував приміський поїзд з Києва до ст.Цвіткове:
    Київ(Північна) 8:31
    Миронівка 11:30
    Корсунь 12:15
    Городище 12:38
    Цвітково 12:57.
    Можливо в Україні буде інший президент тоді зроблять для людей такий маршрут, будемо надіятись.

  5. Мені сподобався потяг за цим маршрутом. Багато + на відміну від маршрутки ( чисто,багато місця, відносно безпечно, інет, мультики дітям, чистий туалет в любий час,а не коли водій захоче,ну і ціна квитка.Звісно,щоб бути о 6-15 в потягу,треба замовити таксі.Цвна таксі ( без чайових) 75 грн.

Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *