П’ять осіб працюватимуть над розроблення бренду Черкас.
Про це повідомили в пресслужбі департаменту освіти та гуманітарної політики.
Майже сотня черкасців надіслала свої заявки на участь у робочій групі з розробки бренду Черкас. Анкети надійшли від блогерів, дизайнерів, фотографів, артистів, художників, представників туристичного бізнесу, громадських діячів, студентів і навіть школярів.
Після відбору претендентів у робочу групу вона буде офіційно затверджена.
Майбутніх членів групи обиратимуть за такими критеріями:
- чіткі та зрозумілі відповіді на запитання в анкетах;
- бачення щодо розвитку міста у туристичному напрямку;
- готовність брати на себе відповідальність та долучатися до проєктів.
Надалі робоча група, Агенція туристичних ініціатив, White studio design і департамент освіти працюватимуть на іміджевою стратегію Черкас, врахувавши побажання містян. Також робоча група працюватиме над створенням та обранням слогану Черкас і айдентики міста.
За робою можна буде стежити на сайті.
Нагадаємо, що у Черкасах триває процес брендування. Він стане основою для подальшої розробки брендингу та іміджевої стратегії міста.
Також новини “18000” є в Telegram і Viber, слідкуйте за нами в Instagram.