Операторам Служби 112 в Черкаській області надійшла понад сотня дзвінків

Працівник Служби 112

Фото: Суспільне Черкаси

За тиждень на номер комунікаційного центру Служби 112 в Черкаській області надійшло 105 викликів.

Про пише Суспільне.

За словами начальника відділу “112” Олександра Петриченка, за цим коротким номером люди можуть викликати поліцію, медиків, рятувальників чи службу газу. Його використовують як альтернативу гарячих ліній та з метою економії часу.

– Для прикладу, якщо сталась дорожньо-транспортна пригода і на місце події необхідно направити не лише наряд поліції, а й рятувальників та медиків, то громадяни можуть зателефонувати за єдиним номером, не телефонуючи на інші. А якщо людина, наприклад, потребує допомоги поліції, то вона може звернутись на “102”. Номера екстрених ліній “101”, “102”, “103” і “104” працюють в звичному режимі, – пояснив фахівець.

Основний комунікаційний диспетчерський центр розташований у Києві. Він обслуговує чотири області, зокрема, і Черкаську.

– Від людей надходять дзвінки, а оператор обробляє необхідну інформацію і скеровує її до відповідних підрозділів, – додав Олександр Петриченко.

Він розповів, що на лінію “112” також можуть звернутися і люди з вадами слуху чи мовлення. Вони спілкуватимуться по відеозвʼязку з операторами, які володіють жестовою мовою. Для цього необхідно відправити смс-повідомлення на номер “112” і очікувати посилання на зʼєднання.

Як писав “18000“, у грудні в Черкаській області запрацювала Служба 112. Відкриття першого комунікаційного центру відбулося у Києві в липні цього року.

Стань Миколайчиком для воїна! Долучайся до мегазбору “18000” і Хамази та збирай з нами 3 мільйони на подарунки захисникам. Відправляй свій важливий донат на банку.

Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі
Вісімнадцять три нулі

коментарі
Залиште свій коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *